Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7516 7517 7518 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


min dator kraschade i måndags , fick en ny igår

19 sep, 2012 16:33

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år.
För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror?
Jag är fan jävligt orolig.
Döm om ni vill.
Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl.....
Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord

Var tvungen att skriva av mig

speech!

19 sep, 2012 16:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år.
För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror?
Jag är fan jävligt orolig.
Döm om ni vill.
Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl.....
Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord

Var tvungen att skriva av mig
men guud, vad hemskt! D:
Vet du vart de snodde ifrån egentligen?
Usch, stackars dig

19 sep, 2012 16:40

me.
Elev

Avatar


Fick A på min Engelska uppsatts ( =

19 sep, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av me.:
Fick A på min Engelska uppsatts ( =
Grattizz!

19 sep, 2012 16:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år.
För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror?
Jag är fan jävligt orolig.
Döm om ni vill.
Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl.....
Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord

Var tvungen att skriva av mig

jag tror inte att de kommer ta din familj ifrån dig, speciellt om han bara 10.

19 sep, 2012 16:42

me.
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av me.:
Fick A på min Engelska uppsatts ( =
Grattizz!

Thänks C:

19 sep, 2012 16:43

Borttagen

Avatar


Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt.

19 sep, 2012 16:44

EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt.


Jag vet!!
Den korta mörkhåriga snubben i Style/Freestyle!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

19 sep, 2012 16:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av Borttagen:
Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt.


Jag vet!!
Den korta mörkhåriga snubben i Style/Freestyle!
OH JA! Finally, alla bara "Vem är deeet?", och sen när man nämner Style så bara "Ahaaaaaa.." xD

19 sep, 2012 16:46

1 2 3 ... 7516 7517 7518 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.