@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
min dator kraschade i måndags
19 sep, 2012 16:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda.
Han är fan 10 år. För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror? Jag är fan jävligt orolig. Döm om ni vill. Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl..... Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord Var tvungen att skriva av mig speech! 19 sep, 2012 16:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: men guud, vad hemskt! D: Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda. Han är fan 10 år. För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror? Jag är fan jävligt orolig. Döm om ni vill. Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl..... Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord Var tvungen att skriva av mig Vet du vart de snodde ifrån egentligen? Usch, stackars dig 19 sep, 2012 16:40 |
|
me.
Elev |
Fick A på min Engelska uppsatts ( =
19 sep, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av me.: Grattizz! Fick A på min Engelska uppsatts ( = 19 sep, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Min lillebror blev fast för att stjäla lego tillsammans med sin vän... Jag sitter bara och gråter hela jäkla tiden. För det första, trodde verkligen att min bror var annorlunda. Han är fan 10 år. För det andra, hit kommer komma poliser, barnskydds-personer .... Tänk om de tar ifrån mina föräldrar mig, min syster, eller min bror..... Tänk om dr tar bara min bror? Jag är fan jävligt orolig. Döm om ni vill. Det är fan int mina föräldrars fel att min bror stjäl..... Om de tar ifrån mig mina föräldrar eller mina syskon gör jag självmord Var tvungen att skriva av mig jag tror inte att de kommer ta din familj ifrån dig, speciellt om han bara 10. 19 sep, 2012 16:42 |
|
me.
Elev |
Thänks C: 19 sep, 2012 16:43 |
|
Borttagen
|
Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt.
19 sep, 2012 16:44 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt. Jag vet!! Den korta mörkhåriga snubben i Style/Freestyle!
19 sep, 2012 16:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: OH JA! Skrivet av Borttagen: Snaaaaaaaaart har jag singer-songwriter lektion. Med Tommy Ekman. Ingen vet vem han är. Men ändå. Det är läskigt. Jag vet!! Den korta mörkhåriga snubben i Style/Freestyle! 19 sep, 2012 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen