@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
19 sep, 2012 06:04 |
|
Borttagen
|
Kan någon säga mig, hur mycket är klockan? Det känns som att alla klockor går fel här D::::::::::::::::::::::::::
19 sep, 2012 06:06 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan någon säga mig, hur mycket är klockan? Det känns som att alla klockor går fel här D:::::::::::::::::::::::::: klockan är 06.07 hos mig c:
19 sep, 2012 06:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Okej. SHIT. Jag är arg för jag behövde verkligen sömn inatt, och så råkade jag ställa klockan en timma för tidigt. D: Skrivet av Borttagen: Kan någon säga mig, hur mycket är klockan? Det känns som att alla klockor går fel här D:::::::::::::::::::::::::: klockan är 06.07 hos mig c: 19 sep, 2012 06:09 |
|
joel9324
Elev |
19 sep, 2012 06:32 |
|
M00NSTER
Elev |
19 sep, 2012 06:47 |
|
Miskel
Elev |
19 sep, 2012 06:52 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
19 sep, 2012 07:14 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det ska bli måndag igen.
19 sep, 2012 07:19 |
|
Freja
Elev |
Snälla lördag, kom hit till oss?
Everything is Dramione and nothing hurts. 19 sep, 2012 07:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen