@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Funderar på o duscha o göra sig iordning för sängen.. Ska till Norge imorgon
18 sep, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2012 22:13 |
|
Disenchanted
Elev |
18 sep, 2012 22:27 |
|
Li
Biträdande rektor |
Expert går i konkurs. NEEEEEJ
without something there is no nothing 18 sep, 2012 22:29 |
|
EmahS
Elev |
18 sep, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skojar du? Expert går i konkurs. NEEEEEJ Här i lilla Åkersberga har vi precis bytt ut OnOff mot Expert för att OnOff gick i konkurs.. Ska expert också forsvinna nu? :C 18 sep, 2012 22:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: Skojar du? Expert går i konkurs. NEEEEEJ Här i lilla Åkersberga har vi precis bytt ut OnOff mot Expert för att OnOff gick i konkurs.. Ska expert också forsvinna nu? :C Haha vi gjorde samma sak i Nyköping... THIS SUCKS. Jag köpte min tv på Expert :c ääälskar Expert orkar inte without something there is no nothing 18 sep, 2012 22:33 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag var så van vid hederliga gamla onoff bredvid typ Ica och blev precis van vid Expert... fasen.
Men de lär väl ha rea och kan sälja lite spel billigt. Jag tror tom att Expert finns i Oxelösund, och då är det stort. Oxelösunds enda elektronikwhateverbutik? Japp! Jag tycker synd om de som jobbar där.
18 sep, 2012 22:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 sep, 2012 22:42 |
|
kinshaw
Elev |
18 sep, 2012 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen