@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vi fick se våra enskilda samma dag vi såg dem så då var det enkelt att bara bestämma om man vill köpa dem eller inte. Jag ska inte. Jävligt dåligt blev det. xD Längtar tills katalogen kommer. ♥ Kan nog dröja ett tag... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Då är frågan om jag ska våga köpa en ny TV nu när Expert har utförsäljning i helgen? Dels så får jag vara där tidigt och dels så kan jag inte reklamera den om den går sönder
18 sep, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Har lust att slänga min mobil i golvet varenda gång jag väcks av det irriterande larmet klockan 06:00 (är tvungen att gå upp då). -.- Kan det inte bli helg snart, please?! Jag vill sova.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 21:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-18 kl. 21:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack för respekten din ♥HarryPotterr R.I.P. Eiras älskade mobil ♥ 18 sep, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tack för respekten din ♥ HarryPotterr R.I.P. Eiras älskade mobil ♥ ♥ 18 sep, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
motcho
18 sep, 2012 21:55 |
|
Tvilling
Elev |
Det står att jag inte är online o.o
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 18 sep, 2012 22:03 |
|
LolFeelings
Elev |
Är jag enorm disliker i "Hur fin är PÖD's profil"-whatever-tråden eller är alla som skriver i den trådens profiler oerhört fula? o.o
18 sep, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Hahahah, no idea XD Är jag enorm disliker i "Hur fin är PÖD's profil"-whatever-tråden eller är alla som skriver i den trådens profiler oerhört fula? o.o 18 sep, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2012 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen