Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7509 7510 7511 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag fick mina skolfoton idag
like
no

Vi fick se våra enskilda samma dag vi såg dem så då var det enkelt att bara bestämma om man vill köpa dem eller inte. Jag ska inte. Jävligt dåligt blev det. xD Längtar tills katalogen kommer. ♥ Kan nog dröja ett tag...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 sep, 2012 21:40

Borttagen

Avatar


Då är frågan om jag ska våga köpa en ny TV nu när Expert har utförsäljning i helgen? Dels så får jag vara där tidigt och dels så kan jag inte reklamera den om den går sönder

18 sep, 2012 21:40

Solkatten
Elev

Avatar


Har lust att slänga min mobil i golvet varenda gång jag väcks av det irriterande larmet klockan 06:00 (är tvungen att gå upp då). -.- Kan det inte bli helg snart, please?! Jag vill sova.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 sep, 2012 21:42

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-18 kl. 21:42
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr R.I.P. Eiras älskade mobil ♥
Tack för respekten din ♥

18 sep, 2012 21:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr R.I.P. Eiras älskade mobil ♥
Tack för respekten din ♥

18 sep, 2012 21:43

Borttagen

Avatar


motcho

18 sep, 2012 21:55

Tvilling
Elev

Avatar


18 sep, 2012 22:03

LolFeelings
Elev

Avatar


Är jag enorm disliker i "Hur fin är PÖD's profil"-whatever-tråden eller är alla som skriver i den trådens profiler oerhört fula? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

18 sep, 2012 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Är jag enorm disliker i "Hur fin är PÖD's profil"-whatever-tråden eller är alla som skriver i den trådens profiler oerhört fula? o.o
Hahahah, no idea XD

18 sep, 2012 22:05

Borttagen

Avatar

+1


Animes (animeer?) har en märklig syn på döden: https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.chzbgr.com%2Fcompletestore%2F12%2F9%2F10%2FJ603s6ifrEygoo9iiUfufA2.jpg

18 sep, 2012 22:12

1 2 3 ... 7509 7510 7511 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.