Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Subway.
Älskar Subway och åt kanske där 3 gånger under 5 dagar när jag var i London sist. Minns inte ens när jag var på McDonalds sist
26 mar, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
Subway, för där kan jag faktiskt bli mätt och tycka maten är god.
26 mar, 2014 16:45 |
|
Verro_Luna
Elev |
26 mar, 2014 17:25 |
|
MissFniss
Elev |
26 mar, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
Har bara ätit på Subway en gång typ, men jag HATARRRRRRR McDonalds! Så väljer Subway :3
26 mar, 2014 17:55 |
|
Borttagen
|
Uh, har inte varit på Subway och tycker inte om McDonald's... Max ftw
Så får säga ingen av dem ^^ 26 mar, 2014 18:14 |
|
Borttagen
|
.... please don't make me choose
men det får väl bli subway, för jag upplever att jag behöver vänta en kortare tid där. 27 mar, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
Subway
27 mar, 2014 17:44 |
|
Borttagen
|
Subway!
27 mar, 2014 20:16 |
|
Fenixx
Elev |
27 mar, 2014 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen