@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
18 sep, 2012 20:03 |
|
t i l d a
Elev |
Borde jag gå och kolla på X factor och logga in på mobilen, eller borde jag sitta kvar och skita i X factor?? Dilemma...
18 sep, 2012 20:04 |
|
EmahS
Elev |
Sant. Nu är det lite.... för modernt. Min kompis har varit med där en gång jag hade gärna sökt själv om jag inte var så rädd för själva tv-grejen.
18 sep, 2012 20:05 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av EmahS: Sant. Nu är det lite.... för modernt. Min kompis har varit med där en gång jag hade gärna sökt själv om jag inte var så rädd för själva tv-grejen. Och studion är så mörk ![]() ![]()
18 sep, 2012 20:07 |
|
Celebikai
Elev |
18 sep, 2012 20:09 |
|
M4L13
Elev |
18 sep, 2012 20:12 |
|
scarhead
Lärare |
18 sep, 2012 20:34 |
|
Tvilling
Elev |
Försöker plugga fysik men ist läser jag ff's, like always xd
Kanske kan hitta en ff om fysik? Haha x3 ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 18 sep, 2012 20:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag vill ha honungsmjölk och bli av med den här förkylningen!
18 sep, 2012 20:44 |
|
Neeyum
Elev |
jag fick mina skolfoton idag
like no 18 sep, 2012 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen