@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! Juste f*n! Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*. Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin..... Men jag har varit ute och vandrat hela idag och hela igår (okej, jag har varit hemma ganska länge idag. Men jag sov Hahah men då är det väl okej? Och du har ju hela kvällen på dig att plugga Orkar inte 18 sep, 2012 18:30 |
|
Corriiz
Elev |
18 sep, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Omg yeah. Då har man nåt att titta på idag igen! ^^ Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Är det X-Factor idag igen!? o______O Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! It is indeed! 18 sep, 2012 18:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 sep, 2012 18:45 |
|
LoonyMe
Elev |
18 sep, 2012 18:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
att kunna stå och se på när ens dotter, mor, syster eller fru halshuggs och bränns på bål är väldigt kallt gjort. jag har svårt att förstå hur människor kan göra något sådant? var man verkligen så kall förr
![]()
18 sep, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHA!!! This is what happen when a Finn tries to be funny.. X) 18 sep, 2012 18:50 |
|
t i l d a
Elev |
18 sep, 2012 18:54 |
|
scarhead
Lärare |
18 sep, 2012 18:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
Nymfadora Tonks - Haha I feel for you, känner likadant!
HarryPotterr - Precis! Hoppas bara att det är några bra!
18 sep, 2012 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen