Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7503 7504 7505 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sover med en shinigami i min säng.

18 sep, 2012 18:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor!
Är det X-Factor idag igen!? o______O

18 sep, 2012 18:21

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor!

Juste f*n!
Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*.

Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin.....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

18 sep, 2012 18:22

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor!

Juste f*n!
Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*.

Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin.....

Men jag har varit ute och vandrat hela idag och hela igår (okej, jag har varit hemma ganska länge idag. Men jag sov ).

18 sep, 2012 18:25

Borttagen

Avatar


Lasagne!!!!

18 sep, 2012 18:26

Corriiz
Elev

Avatar




https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FORhkK0Pbsfc0E%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F2c%2Fe9%2Fce%2F2ce9ce85559d42c8e4f10a31cfb06142.gif

18 sep, 2012 18:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Corriiz:


Den är jättebra!!!

18 sep, 2012 18:28

Luna Chang
Elev

Avatar


FEST HOS ABDULLAH!!♥

Hej

18 sep, 2012 18:29

Borttagen

Avatar


ÅH, snart blir det MCDONALDS ♥

18 sep, 2012 18:29

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor!
Är det X-Factor idag igen!? o______O

It is indeed!

Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av The Noble Lion:
Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor!

Juste f*n!
Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*.

Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin.....

Men jag har varit ute och vandrat hela idag och hela igår (okej, jag har varit hemma ganska länge idag. Men jag sov ).

Hahah men då är det väl okej? Och du har ju hela kvällen på dig att plugga

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

18 sep, 2012 18:29

1 2 3 ... 7503 7504 7505 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.