@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sover med en shinigami i min säng.
18 sep, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Är det X-Factor idag igen!? o______OJag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! 18 sep, 2012 18:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! Juste f*n! Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*. Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin.....
18 sep, 2012 18:22 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! Juste f*n! Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*. Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin..... Men jag har varit ute och vandrat hela idag och hela igår (okej, jag har varit hemma ganska länge idag. Men jag sov 18 sep, 2012 18:25 |
|
Borttagen
|
Lasagne!!!!
18 sep, 2012 18:26 |
|
Corriiz
Elev |
18 sep, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Den är jättebra!!! 18 sep, 2012 18:28 |
|
Luna Chang
Elev |
FEST HOS ABDULLAH!!♥
Hej 18 sep, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
ÅH, snart blir det MCDONALDS ♥
18 sep, 2012 18:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Är det X-Factor idag igen!? o______O Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! It is indeed! Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av The Noble Lion: Jag borde göra mina läxor, men det är ju så tråkigt! Jag gör dem efter middagen istället, innan X-factor! Juste f*n! Mina tyska glosor *slår mig i huvudet*. Hahahaha, bra där! Jag har inget språk den här terminen, det är rätt skönt! Men kommer ha två dagar i veckan med två och en halvtimme nästa termin..... Men jag har varit ute och vandrat hela idag och hela igår (okej, jag har varit hemma ganska länge idag. Men jag sov Hahah men då är det väl okej? Och du har ju hela kvällen på dig att plugga
18 sep, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen