Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Tråkigt att så få av er har insett hur underbart söta, fascinerande och underbara djur grodor är!! ♥ Visserligen är ödlor också fantastiskt söta, men grodor kommer alltid ligga mig varmast om hjärtat! ^^
Resultat i frågan "groda eller ödla?": 16-3 till ödla! Obs! Ny fråga i första inlägget! 26 mar, 2014 12:10 |
|
Majaluna
Elev |
26 mar, 2014 12:31 |
Klaestron
Elev |
26 mar, 2014 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
McDonald's. Aldrig varit på Subway.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 mar, 2014 14:14 |
|
LIA15
Elev |
26 mar, 2014 15:06 |
|
Disenchanted
Elev |
26 mar, 2014 15:21 |
|
Borttagen
|
Subway! Det känns fräscht för att vara snabbmat och är så gott!
26 mar, 2014 15:24 |
|
Borttagen
|
Subway!
Har inte ätit på McDonald's på år. 26 mar, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
Subway, McDonalds gillar jag inte särskilt mycket.
Men min sexåriga syster säger dock McDonalds, McDonalds är ju och kommer säkert alltid att vara en småbarnfavorit :-) 26 mar, 2014 16:26 |
|
Torazu
Elev |
26 mar, 2014 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen