My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Ollis100: Miss_Green ![]() ![]() Haha, den andra blev jättekonstig för att jag skulle hålla upp tröjan och samtidigt ta en bild xD Vem är det på andra tröjan? O.o ;; ![]()
3 aug, 2012 17:58 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green ![]() ![]() Haha, den andra blev jättekonstig för att jag skulle hålla upp tröjan och samtidigt ta en bild xD Vem är det på andra tröjan? O.o DERPY HOOVES! En väldigt populär bikaraktär inom fandomen. 3 aug, 2012 17:59 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Ollis100: Miss_Green ![]() ![]() Haha, den andra blev jättekonstig för att jag skulle hålla upp tröjan och samtidigt ta en bild xD Vem är det på andra tröjan? O.o DERPY HOOVES! En väldigt populär bikaraktär inom fandomen. Jaha.. Jag har inte tittat på så många avsnitt.. Har inte hunnit.. ;; ![]()
3 aug, 2012 18:00 |
|
Ollis100
Elev |
Vi fick gratis frakt för att vi beställde så mycket hej 3 aug, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha de sju första på den här sidan:
http://www.redbubble.com/people/dfragrance/collections/97946-my-little-pony-shirts Och en på Princess Luna längre ner, den med japansk skrift bredvid. NÅGON kommer jag säkert beställa, om jag kan bestämma mig vill säga... 3 aug, 2012 18:44 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha de sju första på den här sidan: http://www.redbubble.com/people/dfragrance/collections/97946-my-little-pony-shirts Och en på Princess Luna längre ner, den med japansk skrift bredvid. NÅGON kommer jag säkert beställa, om jag kan bestämma mig vill säga... Å! Dom är bara föör söta :3 ;; ![]()
3 aug, 2012 18:46 |
|
cirklar
Elev |
3 aug, 2012 19:27 |
|
Dracossister
Elev |
Varför har jag inte sett den här tråden tidigare? O__O
hehe. Jag älskar MLP FiM och har gjort det en tid nu. Mina favoriter är Princess Luna och Fluttershy, och de andra är ju inte så dåliga de heller. Har inte några vänner som gillar MLP, däremot tycker de att jag är lite så weird som gillar det. Btw, mamma gav mig en ballong med Rainbow Dash, Twilight Sparkle och Pinkie Pie på. ♥ http://flamelumos.blogspot.fi/ 3 aug, 2012 22:04 |
|
cirklar
Elev |
3 aug, 2012 22:25 |
|
Ollis100
Elev |
3 aug, 2012 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen