Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi 11 okt, 2011 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom! mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥ Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley 11 okt, 2011 18:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom! mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥ Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley hahah fett awesome 11 okt, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom! mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥ Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley hahah fett awesome Jao, han går i ettan och är jäkligt go x) Han ropade "Weasley" och jag reagerade ju direkt x) 11 okt, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom! mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥ Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley hahah fett awesome Jao, han går i ettan och är jäkligt go x) Han ropade "Weasley" och jag reagerade ju direkt x) aww, haha! fan va cool !! ^^ 11 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
När jag skulle gå ropade han typ "Ey Weasley" för han ville krama mig hejdå x)
11 okt, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
I min klass kallar alla mig för: Weasley, Emma Weasley
eller: HP-nörd xd 11 okt, 2011 18:46 |
|
Pigilinis
Elev |
Fred och george ♥
11 okt, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
So f*cking awesome!
11 okt, 2011 19:36 |
|
Borttagen
|
Ravenclawesome ;D♥
Freddie and Georgie, why are'nt you here to cheer me up ? 11 okt, 2011 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen