Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Fred & George

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

1 2 3 ... 74 75 76 ... 236 237 238
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi

11 okt, 2011 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi


Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥

Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley

11 okt, 2011 18:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi


Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥

Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley

hahah fett awesome

11 okt, 2011 18:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi


Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥

Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley

hahah fett awesome


Jao, han går i ettan och är jäkligt go x)
Han ropade "Weasley" och jag reagerade ju direkt x)

11 okt, 2011 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Awh.. dom är så sjukt underbara! jag önskar att jag hade bröder som dom!
mwihihi fast jag och George är ju gifta så... ♥ hihi


Ja, om inte jag hade varit gift med Fred så hade jag lätt velat ha dem som bröder x)♥

Haha, det är en kille i min skola som har börjat kalla mig för Weasley

hahah fett awesome


Jao, han går i ettan och är jäkligt go x)
Han ropade "Weasley" och jag reagerade ju direkt x)

aww, haha! fan va cool !! ^^

11 okt, 2011 18:32

Borttagen

Avatar


När jag skulle gå ropade han typ "Ey Weasley" för han ville krama mig hejdå x)

11 okt, 2011 18:36

Borttagen

Avatar


I min klass kallar alla mig för: Weasley, Emma Weasley
eller:
HP-nörd xd

11 okt, 2011 18:46

Pigilinis
Elev

Avatar


Fred och george ♥

11 okt, 2011 18:56

Borttagen

Avatar


So f*cking awesome!

11 okt, 2011 19:36

Borttagen

Avatar


Ravenclawesome ;D♥
Freddie and Georgie, why are'nt you here to cheer me up ?

11 okt, 2011 19:46

1 2 3 ... 74 75 76 ... 236 237 238

Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.