ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
- Jag ser äcklat på gwen, medans jag försöker göra samma sak. Det går inte. Jag får bita mig hårt i läppen, för att inte skrika rakt ut. Nu ska det gå! tänker jag. Jag gräver in fingrarna i såret, och drar ut den mörkröda kulan. Jag märker att jag har Hållö andan, när jag andas ut. Jag tar en säng, med draperier. Då slår tanken mig. "Hörni, tycker inte ni att det här ser ut som en av sovsalarna på Hogwarts?" Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag kollar runt "Jo..." sa jag utdraget."Som vid-behovs-rummet därvi får sköna sängar att sova i", sa jag. 23 aug, 2015 20:25 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag tog fram min väska. Jag hade mobil, ett bandage, ett linne, pyjamasbyxor och en munkjacka. ”Vem behöver?” Frågade jag och höll upp bandaget. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 20:29 |
|
Borttagen
|
Will
"Inte jag!" Sade jag och försökte dölja min skottskada. 23 aug, 2015 20:36 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag tittade på Will när han sade att han inte ville. Han grimaserade när han rörde sitt ben (?). ”Kom igen Will” sade jag och satte mig på hans säng. ”Här” jag räckte fam bandaget. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 20:38 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Jag tittar på bandaget, såsom en hund tittar på ett stort ben. (Om hunden nu gillar ben...) Jag sträcker upp vänster hand, som man gör i skolan. Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Will
"Nej, skottet bara ristade mig! Ge till de andra först!" Sade jag. 23 aug, 2015 20:39 |
|
Borttagen
|
Jenn
Jag tänke på alla jag ännde. På alla jag viste som inte var här, Mamma, Pappa, Dan, Miry, Clara. Var det så här det skulle sluta? Utan att Clara var i närheten? Utan att mina föräldrar och syskon viste var jag var? 23 aug, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
Gwen
När de andra sa det insåg jag att det faktiskt var väldigt likt Hogwarts. "Tänk om det är det," säger jag fundersamt. 23 aug, 2015 20:45 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Kayla räckte upp handen. ”J-jag behöver ” sade hon tyst. Jag gick fram till henne och gav det till henne. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 20:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen