Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

1 2 3 ... 74 75 76 ... 138 139 140
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Det spelar väl ingen roll? Du är i alla fall mycket mogen för din ålder." berömde jag.

2 nov, 2013 17:49

Borttagen

Avatar


Jag suckade lite.

2 nov, 2013 17:50

Borttagen

Avatar


ÄNDRAR SANNAS KOMPIS KAYLEE TILL LEAH

"Jag har en syster. Kaylee.
Hon är 15 år."

2 nov, 2013 17:57

Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 2 kl. 17:59
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


"Har du? Men... Var är hon då?"

2 nov, 2013 17:59

Borttagen

Avatar


"Hon är hemma." Sa jag och log en aning.

2 nov, 2013 18:00

Borttagen

Avatar


"Är hon vampyr?"
Frågade jag.

2 nov, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


"Nej. Människa."

2 nov, 2013 18:23

Borttagen

Avatar


"Men... Hur klarar Diego av henne då?"

2 nov, 2013 18:24

Borttagen

Avatar


"Jadå. Han har ju ganska nyss jagat, och han känner henne ganska väl. "

2 nov, 2013 18:26

Borttagen

Avatar


"Okej... Varför är inte hon här då?"

2 nov, 2013 18:32

1 2 3 ... 74 75 76 ... 138 139 140

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.

Du får inte svara på den här tråden.