(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nej, det gör du inte. Detta är det snabbaste som går. Och dessutom kör rektorn vår förra bil, och den hade nästan ingen bensin alls. Kolla: bilen stannar nu, ser där nere? Och för det tredje flyger vi, hon kan inte flyga. Sluta gnäll, du smittar.
Jag körde snabbt vidare, fortfarande det snabbaste som gick. 14 sep, 2013 12:47 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag gnäller inte!" Utbrast jag och James skrockade. "Jo, det gör du" sa Erik
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2013 12:51 |
|
Borttagen
|
- Ja, lite faktiskt! fnissade jag försiktigt.
James log mot mig, och vände sig sedan mot Erik som såg ut att vara på strålande humör. 14 sep, 2013 13:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnös. "Ni mobbar mig"
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
- Nä! skrattade Erik.
14 sep, 2013 13:36 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick tillbaka ut på flaket utan att säga något. Jag satte mig ner
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Jag skrattade och körde vidare. Sen åkte jag ner för att tanka. James bytte med mig då, så han körde.
14 sep, 2013 14:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag morrade tyst. Han fick köra, men inte jag. Vi åkte på en landsväg bredvid en sjö
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2013 14:24 |
|
Borttagen
|
James visslade glatt. Jag somnade i Eriks famn
14 sep, 2013 14:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittade på sjön. Och hoppade av från flaket. Det plaskade och jag skrattade tyst. Så bad jag vatten att lyfta upp mig, och jag lyftes upp på en stor våg
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2013 14:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen