Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
"Oh Lukie,skrek jag.Åh baby
8 aug, 2013 22:45
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
(Vi kör några månader senare)
Min mage hade växt mycket. jag var i sjunde månaden.
8 aug, 2013 22:49
|
|
Borttagen
|
( Visst )
Jag kom precis ut från madam Pomfrey, jag hade blivit undersökt, jag var gravid i sjunde månaden.
8 aug, 2013 22:51
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ( Visst )
Jag kom precis ut från madam Pomfrey, jag hade blivit undersökt, jag var gravid i sjunde månaden.
(du måste ju vara typ i femte månaden eftersom att du blev gravid efter mig)
8 aug, 2013 22:52
|
|
Borttagen
|
Åh älskling sa jag och klappade på kellys mage
8 aug, 2013 22:52
|
|
Borttagen
|
( Nej, det blev jag inte )
8 aug, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ( Nej, det blev jag inte ) ( vi fortsätter nu bara) jag klappade på kellys mage
8 aug, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
(Vi båda kan vara i nionde månaden)
8 aug, 2013 22:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 8 kl. 22:56
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( Bara en förklaring, Kelly blev gravid vid det första samlaget precis som Lilja, Men Kelly undersökte sig inte först för det syns ju inte då )
8 aug, 2013 22:55
|
Du får inte svara på den här tråden.