Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg dig igår så jag kan nog hitta digSkrivet av 95mas: Ja jag ska dit ! Skrivet av Borttagen: Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också. MEN HERREGUD. Shit. Jag är så HIMLA tacksam! Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥ Åh NEJ! Missade jag dig? Jag måste hitta dig den här gången.. eller så får du hitta mig. Men jag vet inte hur du ser ut XD
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
9 sep, 2012 07:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 95mas: okej, good Skrivet av Borttagen: Jag såg dig igår så jag kan nog hitta dig Skrivet av 95mas: Ja jag ska dit ! Skrivet av Borttagen: Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också. MEN HERREGUD. Shit. Jag är så HIMLA tacksam! Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥ Åh NEJ! Missade jag dig? Jag måste hitta dig den här gången.. eller så får du hitta mig. Men jag vet inte hur du ser ut XD 9 sep, 2012 07:51 |
|
Emma Granger
Elev |
NU VILL JAG GÅ PÅ POTTERMÄSSAN JU!!!!!!!!!!
Trött tjej <333 9 sep, 2012 07:52 |
|
Borttagen
|
jag meeeed
GRATTIS EIRA LIVET EFTER LIVET 9 sep, 2012 08:06 |
|
Borttagen
|
Grattis!!!!! Jag röstade på dig!
Jag såg dig nog igår...du var moody va? 9 sep, 2012 08:27 |
|
Borttagen
|
TACK HÖRRNI!!
Skrivet av Borttagen: haha ja, det var jag xDGrattis!!!!! Jag röstade på dig! Jag såg dig nog igår...du var moody va? 9 sep, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
Jag hade velat träffa dig Eira, vet du det?
Jag hade velat ge dig en grattiskram 9 sep, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: TACK HÖRRNI!! Skrivet av Borttagen: haha ja, det var jag xD Grattis!!!!! Jag röstade på dig! Jag såg dig nog igår...du var moody va? Då stog du typ en halv meter från mig! Jag satt på bänken under fanart och Quist(stavning) frågan "på vilken gata i London ligger den läckande kitteln" 9 sep, 2012 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men åh!! D:Skrivet av Borttagen: TACK HÖRRNI!! Skrivet av Borttagen: haha ja, det var jag xD Grattis!!!!! Jag röstade på dig! Jag såg dig nog igår...du var moody va? Då stog du typ en halv meter från mig! Jag satt på bänken under fanart och Quist(stavning) frågan "på vilken gata i London ligger den läckande kitteln" 9 sep, 2012 09:48 |
|
Tonks_xD
Elev |
9 sep, 2012 10:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen