Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 74 75 76 ... 108 109 110
Användare Inlägg
95mas
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Borttagen:
MEN HERREGUD.
Shit.
Jag är så HIMLA tacksam!
Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥

Skrivet av 95mas:
Jag såg dig igår men fick aldrig chansen att gratta dig så
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
Åh NEJ! Missade jag dig? Vad var du utklädd till (om du var det) ?
Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också.
Ja jag ska dit !
Jag måste hitta dig den här gången.. eller så får du hitta mig. Men jag vet inte hur du ser ut XD
Jag såg dig igår så jag kan nog hitta dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

9 sep, 2012 07:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av 95mas:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av 95mas:
Skrivet av Borttagen:
MEN HERREGUD.
Shit.
Jag är så HIMLA tacksam!
Tack så jättemycket hörrni, ni är BÄST. TACKTACKTACKTACK ♥♥♥♥

Skrivet av 95mas:
Jag såg dig igår men fick aldrig chansen att gratta dig så
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
Åh NEJ! Missade jag dig? Vad var du utklädd till (om du var det) ?
Jag var inte utklädd men ska dit idag också då ska jag ha på mig en klädnad och glasögon om du ska dit idag också.
Ja jag ska dit !
Jag måste hitta dig den här gången.. eller så får du hitta mig. Men jag vet inte hur du ser ut XD
Jag såg dig igår så jag kan nog hitta dig
okej, good Fast idag kommer jag vara färgglad, ha antenner på huvudet och en stor skylt där det står "JAG ÄR EN NARGEL", så du vet xD

9 sep, 2012 07:51

Emma Granger
Elev

Avatar


NU VILL JAG GÅ PÅ POTTERMÄSSAN JU!!!!!!!!!!

Trött tjej <333

9 sep, 2012 07:52

Borttagen

Avatar


jag meeeed

GRATTIS EIRA LIVET EFTER LIVET

9 sep, 2012 08:06

Borttagen

Avatar


Grattis!!!!! Jag röstade på dig!

Jag såg dig nog igår...du var moody va?

9 sep, 2012 08:27

Borttagen

Avatar


TACK HÖRRNI!!

Skrivet av Borttagen:
Grattis!!!!! Jag röstade på dig!

Jag såg dig nog igår...du var moody va?
haha ja, det var jag xD

9 sep, 2012 09:17

Borttagen

Avatar


Jag hade velat träffa dig Eira, vet du det?
Jag hade velat ge dig en grattiskram

9 sep, 2012 09:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
TACK HÖRRNI!!

Skrivet av Borttagen:
Grattis!!!!! Jag röstade på dig!

Jag såg dig nog igår...du var moody va?
haha ja, det var jag xD

Då stog du typ en halv meter från mig! Jag satt på bänken under fanart och Quist(stavning) frågan "på vilken gata i London ligger den läckande kitteln"

9 sep, 2012 09:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
TACK HÖRRNI!!

Skrivet av Borttagen:
Grattis!!!!! Jag röstade på dig!

Jag såg dig nog igår...du var moody va?
haha ja, det var jag xD

Då stog du typ en halv meter från mig! Jag satt på bänken under fanart och Quist(stavning) frågan "på vilken gata i London ligger den läckande kitteln"
men åh!! D:

9 sep, 2012 09:48

Tonks_xD
Elev

Avatar


JAG VILL TRÄFFA DIIIIG OCH GRATTIS SÅÅÅ MYCKET DU FÖRTJÄNAR DET VERKLIGEEEN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

9 sep, 2012 10:28

1 2 3 ... 74 75 76 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.