Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: Ja, det är ju tur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien? Jepp, Leck är min favoritkaraktär 20 nov, 2013 20:16 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Ja, det är ju tur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien? Jepp, Leck är min favoritkaraktär Han är ju ond-_- Men iaf, jag har bara läst första boken, ska läsa tvåan och trean sen=)
20 nov, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: =DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Ja, det är ju tur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien? Jepp, Leck är min favoritkaraktär Han är ju ond-_- Men iaf, jag har bara läst första boken, ska läsa tvåan och trean sen=) Ja....jag har en tendens att fastna för onda typer ._. 20 nov, 2013 22:22 |
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: =DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Ja, det är ju tur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien? Jepp, Leck är min favoritkaraktär Han är ju ond-_- Men iaf, jag har bara läst första boken, ska läsa tvåan och trean sen=) Ja....jag har en tendens att fastna för onda typer ._. Haha
20 nov, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: *rodnar*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: =DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Ja, det är ju tur Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fenixx: Jag gjorde tvärtom, jag sträckläste vilket jag nästan alltid gör när jag läser - stort misstag. Boken tog bara slut och jag bara: 'jaha......vad händer nu??' Försöker ändå läsa så långsamt som möjligt eftersom jag inte vill att det ska ta slut... Awe För övrigt, din forumsignatur, är det från De utvalda-serien? Jepp, Leck är min favoritkaraktär Han är ju ond-_- Men iaf, jag har bara läst första boken, ska läsa tvåan och trean sen=) Ja....jag har en tendens att fastna för onda typer ._. Haha 20 nov, 2013 22:25 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
JAG VAR PÅ CATCHIOBNG FIRE IGÅR, OCH INNAN DEN VAR DET REKLAM OCH DÅ VAR DEN EN MAN SOM PRATADE FINLAD-SVENSKA OCH DET VAR TYP EN BILD PÅ EN SKOG PÅ NATTEN OCH HAN SA TYP LITE GREJS OM SKOGEN OCH JAG TÄNKTE: ''Sådär skulle nog Anna-Karins morfar kunna låta...''. OCH DET VAR REKLAM FÖR NYCKELN!!!!! ÄR INTE DET COOLT?
![]() ![]()
22 nov, 2013 15:11 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: JAG VAR PÅ CATCHIOBNG FIRE IGÅR, OCH INNAN DEN VAR DET REKLAM OCH DÅ VAR DEN EN MAN SOM PRATADE FINLAD-SVENSKA OCH DET VAR TYP EN BILD PÅ EN SKOG PÅ NATTEN OCH HAN SA TYP LITE GREJS OM SKOGEN OCH JAG TÄNKTE: ''Sådär skulle nog Anna-Karins morfar kunna låta...''. OCH DET VAR REKLAM FÖR NYCKELN!!!!! ÄR INTE DET COOLT? JAG SÅG OCKSÅ DET!! ;;
22 nov, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Vi med Skrivet av Sara Ravenclaw: JAG VAR PÅ CATCHIOBNG FIRE IGÅR, OCH INNAN DEN VAR DET REKLAM OCH DÅ VAR DEN EN MAN SOM PRATADE FINLAD-SVENSKA OCH DET VAR TYP EN BILD PÅ EN SKOG PÅ NATTEN OCH HAN SA TYP LITE GREJS OM SKOGEN OCH JAG TÄNKTE: ''Sådär skulle nog Anna-Karins morfar kunna låta...''. OCH DET VAR REKLAM FÖR NYCKELN!!!!! ÄR INTE DET COOLT? JAG SÅG OCKSÅ DET!! 22 nov, 2013 16:07 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: Fast jag visste direkt att det var Nyckeln trailern. JAG VAR PÅ CATCHIOBNG FIRE IGÅR, OCH INNAN DEN VAR DET REKLAM OCH DÅ VAR DEN EN MAN SOM PRATADE FINLAD-SVENSKA OCH DET VAR TYP EN BILD PÅ EN SKOG PÅ NATTEN OCH HAN SA TYP LITE GREJS OM SKOGEN OCH JAG TÄNKTE: ''Sådär skulle nog Anna-Karins morfar kunna låta...''. OCH DET VAR REKLAM FÖR NYCKELN!!!!! ÄR INTE DET COOLT? 22 nov, 2013 16:53 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Zendaya: Skrivet av Sara Ravenclaw: Fast jag visste direkt att det var Nyckeln trailern. JAG VAR PÅ CATCHIOBNG FIRE IGÅR, OCH INNAN DEN VAR DET REKLAM OCH DÅ VAR DEN EN MAN SOM PRATADE FINLAD-SVENSKA OCH DET VAR TYP EN BILD PÅ EN SKOG PÅ NATTEN OCH HAN SA TYP LITE GREJS OM SKOGEN OCH JAG TÄNKTE: ''Sådär skulle nog Anna-Karins morfar kunna låta...''. OCH DET VAR REKLAM FÖR NYCKELN!!!!! ÄR INTE DET COOLT? Men alltså, Cirkeln kommer ju innan Nyckeln, så då är det ju trailer för nyckeln? cX 22 nov, 2013 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen