Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skickade min igår
7 maj, 2012 16:46 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle
Jag har lämnat in 7 maj, 2012 16:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 maj, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Vad bra!^^
7 maj, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
MadEye Moody jag hittar inte din It's cool, I'll send it again 7 maj, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Jag har lämnat in
7 maj, 2012 16:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
It's cool, I'll send it again Skrivet av Borttagen: jag har fått din ^^Jag har lämnat in ![]()
7 maj, 2012 16:50 |
|
Caius
Elev |
Har inte lämnat in, så du behöver inte leta efter något ifrån mig.
Skrev på sida 73 att om du inte hade fått den innan 19:00 så betydde det att jag inte är med längre. Fick en idé, men det var för mycket "måsten" och för kort tid (och för att inte nämna att jag som sagt hade för mycket läxor, prov, och saker att anordna inför elevexpon förra veckan) för att jag skulle orka sitta och skriva den. Och nu tänker jag prioritera min novell "Det blir bättre en dag" före allt annat som jag skriver (detta eftersom jag väntat tre år på att ta mig tid till att skriva den och för att jag tänkte ha den med i novelltävlingen i skolan som sista inlämningsdagen är nu på fredag). Visst känner jag mig dålig som inte hade tid till att göra den novellen för förra omgången, ville ju liksom vara med väldigt gärna eftersom jag gillar (läs: älskar) att både skriva och läsa. Men det kan väl inte hjälpas att det blev för mycket i skolan. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 7 maj, 2012 17:28 |
|
Millson Lovegood
Elev |
7 maj, 2012 20:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 maj, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen