Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Men i HP står det Remus tror jag men din dator är väl svensk? xD
För då är det klart att den stavar det till Reamus! Jag har skrivit Remus men jag vet inte hur det stavas egentliggen Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
5 maj, 2012 09:45 |
|
AlexZz
Elev |
Fast egentligen spelar det väl ingen roll eftersom man ändå fattar vad man menar ^__^
Jag ska börja skriva på mitt snart ^.^ . .
5 maj, 2012 09:49 |
|
Hope Potter
Elev |
5 maj, 2012 09:51 |
|
amanda1104
Elev |
Ny läsare jättebra
Mer Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 13:37 |
|
Miss Black
Elev |
5 maj, 2012 13:52 |
|
amanda1104
Elev |
Remus
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Det kan väl ni bestämma? 5 maj, 2012 14:28 |
|
Hope Potter
Elev |
15 maj, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
braaa!!!
15 maj, 2012 18:00 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Vems tur är det? Jag längtar ♥ Uhm... min. XD Nej, förlåt hörni! D: *skämmas ögonen ur sig* Men jag har ärligt talat inte haft tid, men jag har börjat skriva på det och jag har en aning om vad kapitlet ska handla om. Så jag hoppas på att det kommer i helgen, eller innan. Eftersom jag är ledig på tors,fre. X_X Än en gång förlåt! D: . .
15 maj, 2012 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen