myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kya
Elev |
2 mar, 2012 19:09 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Emme Lestrange: Läste det nyss! Åhh, vad glad jag är att jag kom in på första dagen! I'm so excited right now! Btw, ni som kom in på betan borde nog läsa detta c; http://www.myhogwarts.co.uk/beta Från myHogwarts twitter: "[UPDATE]: We have renamed our Daily Prophet component of the site to @WizardingTimes. In-character news, interviews, comics, columns & more" http://wizardingtimes.co.uk/ "Your source for the latest daily Hogsmeade and Hogwarts happenings, wizard rock musicians, interviews with myHogwarts staff and members, wizarding crossword puzzles and trivia, wizarding comic strips, Dear Abby, advice columns, opinion columns and more. We are the myHogwarts in-character wizarding news component. (aka - the former Daily Prophet)"
2 mar, 2012 22:26 |
|
si_tonks
Elev |
3 mar, 2012 00:22 |
|
kya
Elev |
3 mar, 2012 00:29 |
|
Grindylow
Elev |
3 mar, 2012 09:57 |
|
Matizze
Elev |
Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något...
![]()
3 mar, 2012 10:05 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 mar, 2012 10:20 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? ![]()
3 mar, 2012 10:21 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? Juste, det hade jag glömt att jag gjort! Man kan skriva upp sig på att få "owls" (deras nyhetsbrev), annars tror jag att man bara får mail från Keith om myHogwarts och så vitt jag vet har det skickas ut två sådana, ett "Thank you for joing myHogwarts" och ett "What is myHogwarts? Let me tell you..." Eller har jag fattat det fel då? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 3 mar, 2012 10:29 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Skrivet av TheWitch: Skrivet av Matizze: Jag måste bara fråga en sak eftersom både min dator och mitt internet är lite zeppat... Har myhogwarts skickat ut någon info till betatestare via mail än så länge? För jag fick ett mail när jag lyckades bli beta, men det försvann och sedan dess har jag inte fått något... De har skickat ut flera mail med nyheter om vad som kommer att hända/finnas H-har de? Men är det inte bara om man har bestämt sig för att man vill ha nyhetsbrevet? Juste, det hade jag glömt att jag gjort! Man kan skriva upp sig på att få "owls" (deras nyhetsbrev), annars tror jag att man bara får mail från Keith om myHogwarts och så vitt jag vet har det skickas ut två sådana, ett "Thank you for joing myHogwarts" och ett "What is myHogwarts? Let me tell you..." Eller har jag fattat det fel då? O_O! Jag har inte fått det sista mejlet i så fall... *brista i gråt* ![]()
3 mar, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen