Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: OMG HAR SÅ MYCKET JULKÄNSLA JUST NU! Såg just på ett Jul-Glee avsnitt och såg just att dem suttit upp TRE julgranar i närheten av mig och just nu lyssnar jag på min sjukligt korta jullista på spotify. Någon som kan hjälpa mig med låtar till listan? Jag har också gjort en lista: http://open.spotify.com/user/r%c3%a4kmackan_04/playlist/5JLqg9rEAv1E3ay0FfIlKh 22 nov, 2011 17:05 |
|
si_tonks
Elev |
OMG Värsta nostalgin
http://open.spotify.com/track/4XKVC7KPiIx2Z5H9BfMrJ6 Ronja: SKA LYSSNA PÅ DEN NU! ![]()
22 nov, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
^ Yaaay :3
Bwäh.. insåg nyss att första advent infaller den 27:e november och då är det två månader sen min kanin Tösen Yume Yukito dog </3 Vilken krock -.-' 22 nov, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Åh... Vill lyssna på jullåtar, MEN JAG FÅR INTE! Inte än!
22 nov, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Ida S om tanken poppar upp igen är det bara att säga till!
22 nov, 2011 17:14 |
|
si_tonks
Elev |
22 nov, 2011 17:17 |
|
Ida S
Lärare |
avifors - I promise
"we live together, and harry does all the cooking." 22 nov, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
Ingen liten vääänligt själ som vill slänga in lite låtar ik min plugglista. JAG MÅSTE PLUGGA :O
22 nov, 2011 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Åh... Vill lyssna på jullåtar, MEN JAG FÅR INTE! Inte än! DO IT! x) Men det är inte första advent ännu.... 22 nov, 2011 17:21 |
|
si_tonks
Elev |
^
^ Jag är jättedålig på sånt, haha x) Har ingen aning om vad man skulle kunna lägga in :p Padfootie: GÖR DET ÄNDÅ! ![]()
22 nov, 2011 17:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen