@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Min mamma är jätte arg på mig för jag har tappat bort lite saker
18 sep, 2012 15:14 |
|
Knizzlare
Elev |
18 sep, 2012 15:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av me.: Någon trevlig person som skulle kunna uggla med mig? Lite längre än bara några dagar Jag älskar att uggla! Det är bara att skicka ett brev till mig, jag svarar! 18 sep, 2012 15:24 |
|
Ginny00
Elev |
Tog livmoderhalscancersprutan idag.
Måste vara den först jag hört som tyckte den var helt okej 18 sep, 2012 15:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
18 sep, 2012 15:27 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: Tog livmoderhalscancersprutan idag. Måste vara den först jag hört som tyckte den var helt okej Ska inte skrämma upp dig. Men min första var helt ok, även den andra. Men den tredje. Fy.
18 sep, 2012 15:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Tog livmoderhalscancersprutan idag. Måste vara den först jag hört som tyckte den var helt okej Ska inte skrämma upp dig. Men min första var helt ok, även den andra. Men den tredje. Fy. Jag har åtta månader kvar till den tredje.. skjuter undan det 18 sep, 2012 15:29 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: Tog livmoderhalscancersprutan idag. Måste vara den först jag hört som tyckte den var helt okej Ska inte skrämma upp dig. Men min första var helt ok, även den andra. Men den tredje. Fy. jag tyckte alla var likadana haha men jag blir aldrig heller påverkad av sprutor, alla andra får biverkningar och jag får inte ens ont i sprutarmen ♏︎ 18 sep, 2012 15:31 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 sep, 2012 15:41 |
|
Pixie
Elev |
18 sep, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen