@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Halva min klass sitter på golvet i korridoren. Yeh
18 sep, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
hela min klass utom jag är på idrott nu,idiotiska illamående
18 sep, 2012 13:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
omg jag vill åka tillbaka till Disnyland igen xD jag saknar det nu ^^ fast den här gången borde jag kanske testa Kalifornien lr Tokyo
![]()
18 sep, 2012 13:37 |
|
M4L13
Elev |
18 sep, 2012 14:04 |
|
Obliviate_
Elev |
Inte vara rädd 18 sep, 2012 14:06 |
|
M4L13
Elev |
jo, det kom en random kvinna gående på våran uppfart, och vi fick alla panik och började springa runt :C det visade sig vara sofias släkting...
18 sep, 2012 14:09 |
|
Solkatten
Elev |
Har nyss kollat på teatern En Midsommarnattsdröm. Den var rolig. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 14:26 |
|
Caius
Elev |
Jag är för lat för mitt eget bästa. Har i alla fall fått in nya layouten på min blogg nu och så har jag tittat på det okända och fortsatt lite grann med att laga mina skor.
Men inget av det stod på dagens "måste-göra"-lista... Fail. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 18 sep, 2012 14:47 |
|
me.
Elev |
Någon trevlig person som skulle kunna uggla med mig? Lite längre än bara några dagar
18 sep, 2012 14:51 |
|
-Patronus-
Elev |
18 sep, 2012 15:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen