@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hatar när man inte hittar strumpor på morgonen D: Håller med!! det e bara såååå iriterande!! .....dagens ilandsproblem 18 sep, 2012 07:40 |
|
Lucy och Rose
Elev |
18 sep, 2012 07:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Godmorgon Mugglis C: Godmorgon. 15 timmar kvar och jag får gå och lägga mig.. längtar.e Ska ta spruta idag D: 18 sep, 2012 07:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kakan42: Ja D;Skrivet av Borttagen: Hatar när man inte hittar strumpor på morgonen D: Håller med!! det e bara såååå iriterande!! .....dagens ilandsproblem 18 sep, 2012 07:51 |
|
Borttagen
|
Varför är vissa skådespelare så där extremt sexiga att man vill gråta? Jag menar, alla skådespelare är ju snygga på något sätt, men vissa är bara så där... gudomligt sexiga.
18 sep, 2012 08:03 |
|
EmahS
Elev |
Okey. Kan ni tvinga mig att träna ikväll? Kommer inte hinna på morgonen imorgon eftersom jag ska börja jobba 1 timme tidigare då.
18 sep, 2012 08:07 |
|
Solkatten
Elev |
OH. MY. GOD. Vi ska på skolbio någongång detta året och gissa vilken film vi ska se?! Hungerspelen!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 08:57 |
|
Freja
Elev |
Var är duuuuu Tuggrus?
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 sep, 2012 09:07 |
|
Borttagen
|
jag är inne på skolas dator,borde gå till skol sköterskan snart
18 sep, 2012 09:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Tänk vad företag ska krångla.
Ringde o sa upp bredbandet hos telia - de skickade inte u en bekräftelse så fick dubbelkolla att det verkligen var utskickat. Sa upp p-platserna jag har. Nu säger hyresbolaget att dom INTE är uppsagda fast jag fått skriftligt intyg på att de är uppsagt. Ringde o beställde bredband till nya bostaden - de skulle skicka en modem - de har de inte gjort. My god vad krångligt det är 18 sep, 2012 10:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen