@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det kommer inte bli kul sedan när det börjar bli vinter då det säkert kommer vara kolsvart då jag ska till bussen...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 06:30 |
|
Miskel
Elev |
18 sep, 2012 06:38 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Snart klar med att rensa mejl... aww yeah. "Bara" 1655 meddelanden kvar... Åh. det gjorde jag förra veckan. Gick från 9000 någonting till just nu 818. och då är där fler att rensa.
18 sep, 2012 06:40 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det kommer inte bli kul sedan när det börjar bli vinter då det säkert kommer vara kolsvart då jag ska till bussen... för mig med. åker tåg och buss. Det är nästan alltid förseningar och fel på rälsen då
18 sep, 2012 06:44 |
|
Borttagen
|
Oboy ♥
18 sep, 2012 06:44 |
|
joel9324
Elev |
18 sep, 2012 07:06 |
|
Borttagen
|
Hatar när man inte hittar strumpor på morgonen D:
18 sep, 2012 07:07 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 sep, 2012 07:18 |
|
Borttagen
|
Whoah, snart har jag 6000 inlägg
18 sep, 2012 07:18 |
|
Tvilling
Elev |
Mornin' guys!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 18 sep, 2012 07:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen