@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Ska dela in mina appar på min iPod i typ... fack och lade Aftonbladet och Expressen i en grej och skulle döpa den till "Nyheter".
OCH NÄR JAG LADE I DEN I FACK, DÅ STOD DET REDAN ATT DEN HETTE NYHETER? WHAT
17 sep, 2012 21:11 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ms Scamander: Den bästa såsen jag vet är bearnaisesås, äter det till i princip allt. samma här! Älskar också bea ♥ 17 sep, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Fy helvete vad jag har skrattat under dagens program i X Factor. X"D Var tvungen att torka tårarna ibland. Vissa är fan sjukt jävla dåliga.
![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 21:26 |
|
me.
Elev |
Godnatt mugglis, nu ska Bebben sova :3
17 sep, 2012 21:30 |
|
Tvilling
Elev |
Dags att läsa min dagliga dos av fanfictions innan jag sover ;D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 17 sep, 2012 21:49 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Inte snällt när man halvtittar på "The Woman in Black" och Lucas säger "Oh, här kommer det!" och jag tittar noga, och ser ett ansikte som börjar skrika och jag börjar skrika och blir så rädd att jag knappt kan andas och blir yr. Go Alice!
Inte okej alltså... 17 sep, 2012 21:53 |
|
LoonyMe
Elev |
17 sep, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
?? 17 sep, 2012 21:59 |
|
baramin
Elev |
Har hittat världens bästa studieteknik. Drick ca en liter vatten, vänta en liten stund och tillåt dig inte att gå på toa innan du har skrivit ett stycke/läst några sidor/lärt dig några glosor osv. VOILÀ!
![]() she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 sep, 2012 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen