Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7485 7486 7487 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
VET NI VET NI?! Jag fick alla rätt på Spanskan!

Grattis!!


TACK!

Varsågod!!
Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Borttagen:
Grattis Cara Riddle!!
Tack kära du ♥

Varsågod ♥

17 sep, 2012 19:36

Afturelding
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Någon liten mugglis som vill uggla med lilla mig?


Mig kan du skicka en uggla till =) jag svarar alltid så fort jag kan!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

17 sep, 2012 19:39

Solkatten
Elev

Avatar


Tyskarna är nog överväldiga nu över att ESC hålls i Malmö, haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 sep, 2012 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3
Whata??? O_O

Okaj, då får man se på X factor igen då XD

17 sep, 2012 19:41

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3
Whata??? O_O

Okaj, då får man se på X factor igen då XD

Jag tycker att det kan gå hela veckan. Inget problem för mig.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 sep, 2012 19:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3
Whata??? O_O

Okaj, då får man se på X factor igen då XD

Jag tycker att det kan gå hela veckan. Inget problem för mig.
True, true XD
Fast jag är fortfarande sur över att de tagit bort idol -_-

17 sep, 2012 19:41

Neeyum
Elev

Avatar


jag tycker det är jättekul att efter snart ett år på mugglis är jag på perrong 9/4 lol

17 sep, 2012 19:42

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 sep, 2012 19:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
OMG nu måste jag få skryta lite för det är inte ofta jag gör det xD men nu har jag 1000 gillade inlägg

*hoppar runt och dansar*

tack alla söta som gillat mina inlägg ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn1.google.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcShTThz7rhK_g1Bpv8yiWtX2EOXjvSmgMpipdXUhF-yS_lrC-DnEg

1001 Cara ;D But, grattis till din (icke nuvarande) siffra xD ♥

17 sep, 2012 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Neeyum:
jag tycker det är jättekul att efter snart ett år på mugglis är jag på perrong 9/4 lol
Haha, förstår det XD Grattis till 45 inlägg ;D

17 sep, 2012 19:43

1 2 3 ... 7485 7486 7487 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.