@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
17 sep, 2012 19:36 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon liten mugglis som vill uggla med lilla mig? Mig kan du skicka en uggla till =) jag svarar alltid så fort jag kan! ![]() ![]()
17 sep, 2012 19:39 |
|
Solkatten
Elev |
Tyskarna är nog överväldiga nu över att ESC hålls i Malmö, haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Whata??? O_O VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Okaj, då får man se på X factor igen då XD 17 sep, 2012 19:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Whata??? O_O VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Okaj, då får man se på X factor igen då XD Jag tycker att det kan gå hela veckan. Inget problem för mig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: True, true XD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Whata??? O_O VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Okaj, då får man se på X factor igen då XD Jag tycker att det kan gå hela veckan. Inget problem för mig. Fast jag är fortfarande sur över att de tagit bort idol -_- 17 sep, 2012 19:41 |
|
Neeyum
Elev |
jag tycker det är jättekul att efter snart ett år på mugglis är jag på perrong 9/4 lol
17 sep, 2012 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: OMG nu måste jag få skryta lite för det är inte ofta jag gör det xD men nu har jag 1000 gillade inlägg *hoppar runt och dansar* tack alla söta som gillat mina inlägg ♥ 1001 Cara ;D But, grattis till din (icke nuvarande) siffra xD ♥ 17 sep, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: Haha, förstår det XD Grattis till 45 inlägg ;Djag tycker det är jättekul att efter snart ett år på mugglis är jag på perrong 9/4 lol 17 sep, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen