@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Solkatten: Studiedag den 6 oktober (tror jag? kan ha varit den femte också...). HAHAHAHAHA Lördag xD min sambo fyller år då, så jag är helt säker. Heheheh, okej, den 5 oktober då. x'D Studiedag på en lördag är ju inget bra att ha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:16 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Solkatten: Studiedag den 6 oktober (tror jag? kan ha varit den femte också...). HAHAHAHAHA Lördag xD min sambo fyller år då, så jag är helt säker. Heheheh, okej, den 5 oktober då. x'D Studiedag på en lördag är ju inget bra att ha. Haha, nej, då är man ju ledig i vilket fall. Så ja, det är nog den femte ![]() ![]()
17 sep, 2012 19:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Solkatten: Studiedag den 6 oktober (tror jag? kan ha varit den femte också...). HAHAHAHAHA Lördag xD min sambo fyller år då, så jag är helt säker. Heheheh, okej, den 5 oktober då. x'D Studiedag på en lördag är ju inget bra att ha. Haha, nej, då är man ju ledig i vilket fall. Så ja, det är nog den femte Fett skönt att ha det en fredag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
GRATTIS
17 sep, 2012 19:18 |
|
Afturelding
Elev |
17 sep, 2012 19:19 |
|
Miskel
Elev |
Nu när alla pratar om sina betyg så fick jag B på Engelska förhöret och B på Hemkunskap förhöret
Hehe, mainstream.
17 sep, 2012 19:19 |
|
Solkatten
Elev |
Japp. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Miskel: Nu när alla pratar om sina betyg så fick jag B på Engelska förhöret och B på Hemkunskap förhöret Hehe, mainstream. Grattis!!
17 sep, 2012 19:26 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Miskel: Nu när alla pratar om sina betyg så fick jag B på Engelska förhöret och B på Hemkunskap förhöret Hehe, mainstream. Blir så glad när det går bra för folk i skolan, på riktigt. Låter kanske konstigt, men jag har haft så stora problem med skolan att jag verkligen blir glad när det går bra för andra =) Fortsätt så, och grattis =) ![]() ![]()
17 sep, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Någon liten mugglis som vill uggla med lilla mig?
17 sep, 2012 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen