@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Grattis!
17 sep, 2012 18:52 |
|
Ms Scamander
Elev |
Om jag hade en katt, så skulle jag döpa den till Stefan. Stefan är ett fint namn.
17 sep, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när hela världen typ gör saker för högerhänta. Liksom vänsterhänta då?
17 sep, 2012 18:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
17 sep, 2012 18:54 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Kommer på tisdag oxå ^^' 17 sep, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Kommer på tisdag oxå ^^' Ameh D; 17 sep, 2012 19:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Plockade just ner min gamla barndomsleksak (se bild) från taklampan.
Min pojkvän har udda sätt att inreda lägenheter.. 17 sep, 2012 19:04 |
|
Solkatten
Elev |
En fråga som jag har undrat länge nu... skriver man i morgon eller imorgon? Idag eller i dag? Hejdå eller hej då osv. Alla skriver ju olika så jag blir osäker. Själv skriver jag alltid de ihop och kommer fortsätta med det men vill bara veta ändå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 19:05 |
|
ginnyw123
Elev |
17 sep, 2012 19:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: SO PROV IMORGON KOMMER FAILA TOTALT. NEJ DET KOMMER GÅ SKITBRA!!! 17 sep, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen