Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7482 7483 7484 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Cara Riddle: Grattis!

17 sep, 2012 18:52

Ms Scamander
Elev

Avatar


Om jag hade en katt, så skulle jag döpa den till Stefan. Stefan är ett fint namn.

17 sep, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Jag hatar när hela världen typ gör saker för högerhänta. Liksom vänsterhänta då?

17 sep, 2012 18:53

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Cara Riddle: Grattis!
Tack kära Sanna ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

17 sep, 2012 18:54

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3


Kommer på tisdag oxå ^^'

17 sep, 2012 18:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3


Kommer på tisdag oxå ^^'

Ameh D;

17 sep, 2012 19:01

Obliviate_
Elev

Avatar

+2


Plockade just ner min gamla barndomsleksak (se bild) från taklampan.
Min pojkvän har udda sätt att inreda lägenheter..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fj.whyville.net%2Fsmmk%2Fwhytimes%2Fimg%3Fid%3D10994%26amp%3Bidx%3D1

17 sep, 2012 19:04

Solkatten
Elev

Avatar


En fråga som jag har undrat länge nu... skriver man i morgon eller imorgon? Idag eller i dag? Hejdå eller hej då osv. Alla skriver ju olika så jag blir osäker. Själv skriver jag alltid de ihop och kommer fortsätta med det men vill bara veta ändå. Vet inte varför men stör mig när folk skriver de isär. x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 sep, 2012 19:05

ginnyw123
Elev

Avatar


SO PROV IMORGON KOMMER FAILA TOTALT.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

17 sep, 2012 19:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
SO PROV IMORGON KOMMER FAILA TOTALT.

NEJ DET KOMMER GÅ SKITBRA!!!

17 sep, 2012 19:11

1 2 3 ... 7482 7483 7484 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.