@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Starbuck
Elev |
17 sep, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!?
det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 17 sep, 2012 18:35 |
|
joel9324
Elev |
Jag är så duktig och har gjort alla tre läxorna och ett enskilt arbete som ska vara klart nästa vecka
17 sep, 2012 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Söndagar och måndagar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Söndagar och måndagar. Mysko. Jag trodde att det kom på söndagar. Spoiler: Tryck här för att visa! 17 sep, 2012 18:41 |
|
Cara Riddle
Elev |
Ja just nu sitter jag och skriver på min bok
![]()
17 sep, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2012 18:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Söndagar och måndagar. Mysko. Jag trodde att det kom på söndagar. Spoiler: Tryck här för att visa! Det gick förra måndagen och förr förra (har det gått så länge? haha). Men jag tycker det är kul. Varför gillar du dem inte? Det är ju skit kul när alla gör bort sig och blir sura X'D Men jag älskar musiktävlingar. ♥ Det jag störde mig mest på i The Voice var Carina. Programledaren. Haha. -.- "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 18:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
OMG nu måste jag få skryta lite för det är inte ofta jag gör det xD men nu har jag 1000 gillade inlägg
*hoppar runt och dansar* tack alla söta som gillat mina inlägg ♥ ![]()
17 sep, 2012 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: VARFÖR KOMMER X FACTOR IDAG OCKSÅ!? det kommer ju bara på söndagar. Eller? Anyway får jag banda in det eftersom att jag ska se på vetenskapens värld idag. Då blir FyKe-läraren glad :3 Söndagar och måndagar. Mysko. Jag trodde att det kom på söndagar. Spoiler: Tryck här för att visa! Det gick förra måndagen och förr förra (har det gått så länge? haha). Men jag tycker det är kul. Varför gillar du dem inte? Det är ju skit kul när alla gör bort sig och blir sura X'D Men jag älskar musiktävlingar. ♥ Det jag störde mig mest på i The Voice var Carina. Programledaren. Haha. -.- Jag har faktiskt ingen aning. Jag älskar musiktvälingar som Idol om det är någon som jag verkligen älskar (som Amanda Fondell förra året) men sen blir det liksom tråkigt i längden. Förutom de första uttagningsproven i Idol - som sagt - för de är så roliga X'D 17 sep, 2012 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen