@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Dansa med oss
Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 17:35 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag vara duktig och snäll och hjälpa med middagen. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Antagligen inte mycket, då jag tänker gå och sova snart...
17 sep, 2012 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Många tror att Caramelldansen är japansk. Eh, nej? x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 17:36 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET IDAG, NÅGOT JAG KAN GLÄDJAS ÅT I ALLA FALL :3 GRATTIIIS! *avundsjuk* ![]() Haha, skojade bara. Grattis Haha, tack ska man väl säga *tar emot applåderna* ^^ Men det är ingenting jag ska stoltsera med, förstår inte hur jag kunde få alla rätt egentligen? Liksom det här kapitlet har gått åt helvete , som allting gör för mig i matte xD Men det är bara att vara glad så länge det varar... :3 Men
17 sep, 2012 17:41 |
|
Solkatten
Elev |
Teater med skolan imorgon. En Midsommarnattsdröm. Den verkar bra. c: Från 12 till 14:30 så jag blir kvar i skolan en timme extra. Mitt i teatern kommer det också vara en paus i en och en halvtimme typ. Drygt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 17:41 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET IDAG, NÅGOT JAG KAN GLÄDJAS ÅT I ALLA FALL :3 GRATTIIIS! *avundsjuk* ![]() Haha, skojade bara. Grattis Haha, tack ska man väl säga *tar emot applåderna* ^^ Men det är ingenting jag ska stoltsera med, förstår inte hur jag kunde få alla rätt egentligen? Liksom det här kapitlet har gått åt helvete , som allting gör för mig i matte xD Men det är bara att vara glad så länge det varar... :3 Men Jo, men du ska vara jätte stolt. Bra gjort
17 sep, 2012 17:42 |
|
Dream
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET IDAG, NÅGOT JAG KAN GLÄDJAS ÅT I ALLA FALL :3 GRATTIIIS! *avundsjuk* ![]() Haha, skojade bara. Grattis Haha, tack ska man väl säga *tar emot applåderna* ^^ Men det är ingenting jag ska stoltsera med, förstår inte hur jag kunde få alla rätt egentligen? Liksom det här kapitlet har gått åt helvete , som allting gör för mig i matte xD Men det är bara att vara glad så länge det varar... :3 Men Jo, men du ska vara jätte stolt. Bra gjort Okej, lyssnar på dig den här gången då
17 sep, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
RYAN LEE ♥♥♥
17 sep, 2012 17:47 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: Skrivet av Miskel: Skrivet av Dream: JAG FICK ALLA RÄTT PÅ MATTEPROVET IDAG, NÅGOT JAG KAN GLÄDJAS ÅT I ALLA FALL :3 GRATTIIIS! *avundsjuk* ![]() Haha, skojade bara. Grattis Haha, tack ska man väl säga *tar emot applåderna* ^^ Men det är ingenting jag ska stoltsera med, förstår inte hur jag kunde få alla rätt egentligen? Liksom det här kapitlet har gått åt helvete , som allting gör för mig i matte xD Men det är bara att vara glad så länge det varar... :3 Men Jo, men du ska vara jätte stolt. Bra gjort Okej, lyssnar på dig den här gången då Låter bra
17 sep, 2012 17:50 |
|
.:Elise:.
Elev |
17 sep, 2012 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen