Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 jul, 2012 23:23 |
|
Borttagen
|
31 jul, 2012 00:45 |
|
melindaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Inte en bild på mig, utan på mitt hår som jag färgade och klippte idag! Är så sjukt nöjd med min hombre, alltså det är inte klokt! så snyggt fanny!!
31 jul, 2012 00:48 |
|
CirkusCora
Elev |
Skrivet av Borttagen: CirkusCora: OMR, du är ju jättesöt ♥ Sista bilden är ju bara för fin, DU ÄR SÅ VACKER! Skrivet av Borttagen: CirkusCora: OMR, du är ju jättesöt ♥ Sista bilden är ju bara för fin, DU ÄR SÅ VACKER! Nejmen taaack! ;w; http://www.cirkuscora.blogspot.com http://www.tumblr.com/cirkuscora http://www.dayviews.com/cirkuscora 31 jul, 2012 11:43 |
|
whirlwinds
Elev |
31 jul, 2012 19:16 |
|
Jac
Elev |
Jag är med på en österrikisk sida som tar kort på street style (skrev det i en annan tråd också).
Jag är den första på andra raden (hon i lila tröja och lila kjol) http://www.adiweiss.at/content/der-adiweissat-streetstyle-check-26
31 jul, 2012 23:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
1 aug, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2012 18:26 |
|
Hp Luna
Elev |
3 aug, 2012 18:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Hp Luna: Såhär ser tjejen som sitter bakom min skärm ut ![]() Fotografen är min otroliga syster: TacosPanda GUD vad söt du är!!! Here I am: ![]() (Ja, jag vet, samma som min profbild här men det är bland dom få bra bilder som finns på mig Hej 3 aug, 2012 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen