Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Örhängen
24 mar, 2014 01:38 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag väljer örhängen. Det kan vara himla snyggt med både och, men jag själv har alltid på mig örhängen men sällan ringar, eftersom de ofta är "i vägen". Armband är dock ännu värre. Det sköna med örhängen är att man ofta inte märker av att man har dem på sig (om de inte är väldigt stora eller väldigt tunga).
Resultat i frågan "örhängen eller ringar?": 12-6 till örhängen! Obs! Ny fråga i första inlägget! 24 mar, 2014 08:05 |
|
MizzNina
Elev |
Groda!
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 mar, 2014 08:11 |
|
Borttagen
|
Ödlor tycker jag definitivt bättre om. De är mycket sötare, särskilt små ödlor. Grodor för mig känns på något vis smutsigare och äckligare.
24 mar, 2014 08:15 |
|
Torazu
Elev |
24 mar, 2014 08:17 |
|
Klaestron
Elev |
24 mar, 2014 10:55 |
|
Borttagen
|
Ödla
24 mar, 2014 11:09 |
|
Borttagen
|
Ödla :3
24 mar, 2014 13:31 |
|
Borttagen
|
Grodor, det finns ju en liten chans att det kan vara en prins!
24 mar, 2014 13:33 |
|
Solkatten
Elev |
Ödla. Mycket coolare. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 mar, 2014 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen