@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av kakan42: Skrivet av -Patronus-: Skrivet av kakan42: Jag kan lösa en rubiks kub på 40 sekunder, jag kan lösa den med fötterna och med en hand, jag har 14 OLIKA rubiks kuber hemma, jag tar ALLTID med mig en rubiks kub VAR jag än går, skolan, lektioner och fotbollsträningarna, jag är HELT beroende av dem ...... allt jag skrev här är sant!! om ni inte tror mig skicka en uggla!! Det vill jag också kunna göra! Själv har jag bara löst en rubiks-kub i hela mitt liv och det tog hur lång tid som helst... x) jaa, det e rätt vanligt att det e så.., men jag har tränat i 2 år så.. Haha, okej! Om två år kanske jag också är lika duktig som du xD ja, det tror jag säkert!! Jag har löst den på 26 sekunder Everything is Dramione and nothing hurts. 17 sep, 2012 15:44 |
|
Solkatten
Elev |
Fest hos Abdullah, fest hos Abdullah! :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Hade orientering i skolan idag och när vi var mitt ute i skogen började det forsa ner regn och jag hade ingen jacka...
17 sep, 2012 16:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hade orientering i skolan idag och när vi var mitt ute i skogen började det forsa ner regn och jag hade ingen jacka... Har du aldrig fått lära dig det? Kläder efter väder. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Hade orientering i skolan idag och när vi var mitt ute i skogen började det forsa ner regn och jag hade ingen jacka... Har du aldrig fått lära dig det? Kläder efter väder. xD Haha nej absolut inte xD 17 sep, 2012 16:07 |
|
Dramione99
Elev |
Catch me if you can ......
17 sep, 2012 16:09 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 sep, 2012 16:10 |
|
Obliviate_
Elev |
The most beautiful people we have known are those who have known defeat, known suffering, known struggle, known loss and have found their way out of the depths. These persons have an apprecitation, a sensitivity, and an understanding of life that fills them with compassion, gentleness and a deep loving concern. Beautiful people do not just happen.
17 sep, 2012 16:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Åh♥ Jag vet exakt vad jag ska göra med mitt 4000e inlägg♥
Hej 17 sep, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
okej, det finns tydligen ett band som heter Disneyland After Dark (förkortnig D-A-D). De är jättebra, men vilket påhittigt namn
17 sep, 2012 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen