@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är mätt.
17 sep, 2012 09:00 |
|
MadEye Moody
Elev |
17 sep, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Graaaaaattiss! Idag känner jag att jag lyckades fantastiskt med sminkningen. 17 sep, 2012 09:22 |
|
Pixie
Elev |
17 sep, 2012 09:31 |
|
EmahS
Elev |
17 sep, 2012 09:33 |
|
Pixie
Elev |
17 sep, 2012 09:50 |
|
EmahS
Elev |
Okey. Det var en chaufför på jobbet precis som aldrig hade skrivit på ett tangentbord till en dator innan :O
Ok om man inte har en dator. Men aldrig ens använt ett tangentbord??
17 sep, 2012 10:19 |
|
Afturelding
Elev |
Jag har ett brännsår på armen från varmt smör, och så rev katten upp det i natt... -.- Så nu saknar jag huden över såret och får använda plastfolie som substitut. Kul.
![]() ![]()
17 sep, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Ajj D:Jag har ett brännsår på armen från varmt smör, och så rev katten upp det i natt... -.- Så nu saknar jag huden över såret och får använda plastfolie som substitut. Kul. 17 sep, 2012 11:03 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Ajj D: Jag har ett brännsår på armen från varmt smör, och så rev katten upp det i natt... -.- Så nu saknar jag huden över såret och får använda plastfolie som substitut. Kul. Ja ![]() ![]()
17 sep, 2012 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen