@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Caius: Nu ska ni alla tycka synd om en person som heter Therese och som inte är medlem här, ok? För jag plågar henne pga att jag har suttit och gråtit till en fin serie hela kvällen (seriöst, jag älskar serier som slutar sorgligt! det är så fint). Så jag har gått och blivit lite hyper = jag babblar mer än vanligt = hon blir plågad av att behöva läsa alla mina tankar och planer för framtiden osv Åh, får man fråga vilken serie? Jag satt nämligen senast i förra veckan och bölade ögonen ur mig under en seriefinal. Väl genomförda sorgliga slut är awesome.
16 sep, 2012 23:44 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av LittleButterfly: Haha, egentligen så kanske man inte behöver se den serien som jag såg nu senast som typ "menad till att sluta sorgligt", men jag tyckte att det var så sjukt sorgligt och min reaktion var ungefär "Snyft, de kommer aldrig se varran igen!! D:" (fast ok, de kanske gör det). Det var i alla fall YGO 5D's. Valde att ta mig ann att se den efter att jag blev sur på Kazuki när han lät serien fortsätta efter att Yusei & co hade besegrat Goodwin (staving?) där någonstans vid del 60-65 under 2010. Så jag såg aldrig klart den, vilket jag ångrar nu så här i efterhand att jag inte gjorde tidigare. Dels eftersom det var så pass snyftigt i slutet och dels eftersom jag hittade en karaktär som jag sååååå gärna vill cosplaya någon gång i framtiden.Åh, får man fråga vilken serie? Jag satt nämligen senast i förra veckan och bölade ögonen ur mig under en seriefinal. Väl genomförda sorgliga slut är awesome. (ok, nu började jag babbla på i full rulle här också bara för det, fail) Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 16 sep, 2012 23:50 |
|
Pixie
Elev |
17 sep, 2012 00:01 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Caius: Skrivet av LittleButterfly: Haha, egentligen så kanske man inte behöver se den serien som jag såg nu senast som typ "menad till att sluta sorgligt", men jag tyckte att det var så sjukt sorgligt och min reaktion var ungefär "Snyft, de kommer aldrig se varran igen!! D:" (fast ok, de kanske gör det). Det var i alla fall YGO 5D's. Valde att ta mig ann att se den efter att jag blev sur på Kazuki när han lät serien fortsätta efter att Yusei & co hade besegrat Goodwin (staving?) där någonstans vid del 60-65 under 2010. Så jag såg aldrig klart den, vilket jag ångrar nu så här i efterhand att jag inte gjorde tidigare. Dels eftersom det var så pass snyftigt i slutet och dels eftersom jag hittade en karaktär som jag sååååå gärna vill cosplaya någon gång i framtiden.Åh, får man fråga vilken serie? Jag satt nämligen senast i förra veckan och bölade ögonen ur mig under en seriefinal. Väl genomförda sorgliga slut är awesome. (ok, nu började jag babbla på i full rulle här också bara för det, fail) Ah, okej, har visserligen aldrig tittat något på YGO, men jag vet hur det känns när man hittat en serie som man bara fastnar för och som innehåller karaktärer man fäster sig en massa vid. Btw verkar cosplaying awesome, vill testa på det någon gång. En av mina största drömmar är att besöka ComicCon och nörda loss bland likasinnade, haha. ^^
17 sep, 2012 00:04 |
|
Pixie
Elev |
17 sep, 2012 00:37 |
|
joel9324
Elev |
17 sep, 2012 06:29 |
|
Borttagen
|
Pixie jag gillar din profilbild!
17 sep, 2012 06:36 |
|
Luna Chang
Elev |
Det är megadimmigt idag:s
Hej 17 sep, 2012 07:11 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kunde ju i alla fall ha sovit en halvtimme mer. -.- Bussen går 08:50 men hade för mig att den gick 07:50... aja.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 sep, 2012 07:21 |
|
Borttagen
|
17 sep, 2012 07:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen