@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
16 sep, 2012 23:04 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 23:16 |
|
M4L13
Elev |
jag har lust att rita men jag är trött men jag vill inte sova men jag vill läsa dramionefanfics också men jag vill också va inne på tumblr men jag vill och läsa negima.
omg what shall i do? angst. ANGST.
16 sep, 2012 23:27 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: jag har lust att rita men jag är trött men jag vill inte sova men jag vill läsa dramionefanfics också men jag vill också va inne på tumblr men jag vill och läsa negima. omg what shall i do? angst. ANGST. talk to mee
16 sep, 2012 23:28 |
|
Tvilling
Elev |
Dooowntoooon.
well, well. Nightie, nightie Mugglis! ;D ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 23:31 |
|
Caius
Elev |
Nu ska ni alla tycka synd om en person som heter Therese och som inte är medlem här, ok?
För jag plågar henne pga att jag har suttit och gråtit till en fin serie hela kvällen (seriöst, jag älskar serier som slutar sorgligt! det är så fint). Så jag har gått och blivit lite hyper = jag babblar mer än vanligt = hon blir plågad av att behöva läsa alla mina tankar och planer för framtiden osv Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 16 sep, 2012 23:32 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: jag har lust att rita men jag är trött men jag vill inte sova men jag vill läsa dramionefanfics också men jag vill också va inne på tumblr men jag vill och läsa negima. omg what shall i do? angst. ANGST. talk to mee okay C:
16 sep, 2012 23:41 |
|
Obliviate_
Elev |
äta kladdkaka o vispgrädde
16 sep, 2012 23:42 |
|
Pixie
Elev |
Okej allihopa jag har berättat för mami om 1D. det gick...sådär.
han den blonda är ful jaha, han var från irland då är han snygg. styles, det är han med håret. gift dig med honom, om han var yngst. jaha, han gillade katter! Vilken fin familj han har, dom vill jag träffa!! Liam är han med tjocka ögonbryn alltså. Han har definitivt snyggast frisyr nu!! WHAT? Louis kan inte vara äldst han ser ut som 8 juee Asså Zayn har förstora byxor på den där bilden. Eller är det kanske inne?? asså mamma..
16 sep, 2012 23:43 |
|
Ginny00
Elev |
Vad jag borde göra: Sova
Vad jag gör: Läser Hinnyfanfics på mobilen. 16 sep, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen