Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
"Förlåt... Jag ska lämna dig ifred nu... Jag älskar dig", mumlar jag och reser mig upp för att gå ut.
11 nov, 2015 19:46 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag håller mig från att gråta och stänger dörren efter mig till sovrummet, och lägger mig på sängen.
![]()
11 nov, 2015 19:48 |
|
Beben
Elev |
11 nov, 2015 19:51 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 nov, 2015 19:56 |
|
Beben
Elev |
11 nov, 2015 19:59 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 nov, 2015 21:16 |
|
Beben
Elev |
Jag vrider mig om i soffan men somnar inte, och bestämmer mig för att bara ligga där tills Harry vaknar. Eller så skulle jag kunna gå ... han hatar mig säkert ändå...
11 nov, 2015 22:17 |
|
fakeliampayne
Elev |
Jag vaknar bara någon timme senare, på morgonen och bestämmer mig för att kliva upp även fast jag knappt fått någon sömn. Jag går till mitt rum och klär på mig snabbt innan jag går ner.
![]()
11 nov, 2015 22:22 |
|
Beben
Elev |
11 nov, 2015 22:24 |
|
fakeliampayne
Elev |
11 nov, 2015 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen