Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Örhängen får det blir.
Att ha på sig är egentligen pest eller kolera för mig, eftersom jag tycker det är så obekvämt med båda. Men använda örhängen oftare än ringar
22 mar, 2014 18:47 |
|
Katla
Elev |
Ringar, eftersom jag inte har hål i öronen. Men ringar fastnar alltid på mina fingrar och är asjobbiga
♏︎ 22 mar, 2014 19:14 |
|
IamAK
Elev |
ringar
22 mar, 2014 19:40 |
|
LIA15
Elev |
Jag är väl tvungen att säga ringar, på grund av att jag ogillar örhängen mer. De är liksom..., dumma, eh typ.
22 mar, 2014 19:43 |
|
Jojo00
Elev |
Ringar för att jag inte har hål i öronen och för att ringar är snyggare.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 22 mar, 2014 19:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Örhängen ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 mar, 2014 21:47 |
|
Ginny00
Elev |
Örhängen!
22 mar, 2014 22:31 |
|
Torazu
Elev |
23 mar, 2014 01:02 |
|
Borttagen
|
Alltså örhängen, lätt. Ringar är i vägen och ohygieniska, samt att man kan fastna i dem och då får man panik. Fast fina är de.
23 mar, 2014 01:16 |
|
Borttagen
|
Har både ringar och ett örhänge men jag väljer då örhänge
23 mar, 2014 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen