@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Varför är alla så j***a fina? Underbara? Bästiga? Vackra? Varför kan inte jag? Någonting? Alls? Varför? Du är fin. Underbar. Bästig. Vacker. Du kan. Något. Allt. För att. Punkt. ♥ Nej. Men tack. Jag vill men kan inte. Men tack. Jag älskar dig nu. Tack ♥
16 sep, 2012 21:30 |
|
M4L13
Elev |
16 sep, 2012 21:30 |
|
Dramione99
Elev |
OK, jag är sjukt trött, ska upp tidigt imorrn och borde sova. Varför går jag bara inte och lägger mig? Svar: för att Mugglis är så bästigt.
Imorrn ska jag skriva brev till Jennifer Lawrence på engelskan - det ska bli kul! 16 sep, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Varför är alla så j***a fina? Underbara? Bästiga? Vackra? Varför kan inte jag? Någonting? Alls? Varför? Du är fin. Underbar. Bästig. Vacker. Du kan. Något. Allt. För att. Punkt. ♥ Nej. Men tack. Jag vill men kan inte. Men tack. Jag älskar dig nu. Tack ♥ Jo. Men varsågod ♥ 16 sep, 2012 21:31 |
|
Tvilling
Elev |
Dags att sova snart, antar jag D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 21:32 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Varför är alla så j***a fina? Underbara? Bästiga? Vackra? Varför kan inte jag? Någonting? Alls? Varför? well well well. Emma, du är ju så jävla fin och underbar och bästig och vacker som man kan bli. 16 sep, 2012 21:36 |
|
Tvilling
Elev |
HALLÅÅÅÅ, vad är det där med Downtonabbey live stream ikväll?!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 21:44 |
|
M4L13
Elev |
16 sep, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
GODNATT
16 sep, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen