@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 18:54 |
|
joel9324
Elev |
16 sep, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av joel9324: Nej, du ska göra mina läxor.Jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Klockan 20:00 ska jag se X Factor, och sen 21:00 ska jag se Partaj. Men vad ska jag göra innan dess.. kanske reblogga lite på tumblr och lyssna på bra musik 16 sep, 2012 18:58 |
|
themarauder
Lärare |
jag önskar jag hade någon som kunde gå och laga en god middag till mig just nu!
=) - just like themarauder 16 sep, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Jag kommer!jag önskar jag hade någon som kunde gå och laga en god middag till mig just nu! 16 sep, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Seriöst!!!!! Alla skriker -.-
16 sep, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Följ mig på instagram om ni gillar att se på bilder som är otroligt fula.
Banansmakandebanankaka Eller om ni inte orkar skriva det så är det bara Eiraa97 Hare gött! (Nu låter det som om jag ska lämna tråden och att ni ska få lite lugn och ro här, men nej, så lätt blir ni inte av med mig) 16 sep, 2012 19:06 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: gör dem ??Seriöst!!!!! Alla skriker -.- 16 sep, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: jag önskar jag hade någon som kunde gå och laga en god middag till mig just nu! OH, wait, jag har missat att du har blivit prefekt! Eller nej, det stod ju i nyheter... Anyway, grattis thha maraaaudör 8D 16 sep, 2012 19:07 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: jag önskar jag hade någon som kunde gå och laga en god middag till mig just nu! OH, wait, jag har missat att du har blivit prefekt! Eller nej, det stod ju i nyheter... Anyway, grattis thha maraaaudör 8D Hmm.. =) Det var några månader sedan, så du har nog missat det! Men tack så mycket =D HarryPotterr: En riktig gryffindorare är du!! =) =) - just like themarauder 16 sep, 2012 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen