@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Afturelding: ok men jag vill också ha bullar Skrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: mm vad gott Jag bakar bullar. Hela köksbordet är fullt redan nu och jag har tre plåtar kvar... Ja, det luktar jättegott i hela lägenheten 16 sep, 2012 18:32 |
|
Fenrir
Elev |
16 sep, 2012 18:33 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: ok men jag vill också ha bullar Skrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: mm vad gott Jag bakar bullar. Hela köksbordet är fullt redan nu och jag har tre plåtar kvar... Ja, det luktar jättegott i hela lägenheten Jag har nog så det räcker, men du får komma hit! Jag tycker det, om det är i lagom mån. Platinablont hår med svarta ögonbryn? Nje. Ljusblont hår med mellanbruna ögonbryn? JA. ![]() ![]()
16 sep, 2012 18:38 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Afturelding: okSkrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: ok men jag vill också ha bullar Skrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: mm vad gott Jag bakar bullar. Hela köksbordet är fullt redan nu och jag har tre plåtar kvar... Ja, det luktar jättegott i hela lägenheten Jag har nog så det räcker, men du får komma hit! Jag tycker det, om det är i lagom mån. Platinablont hår med svarta ögonbryn? Nje. Ljusblont hår med mellanbruna ögonbryn? JA. 16 sep, 2012 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh! Jag vill se på TV. Det är synd om mig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 18:40 |
|
joel9324
Elev |
Jag vet inte riktigt vad jag vill göra.
Klockan 20:00 ska jag se X Factor, och sen 21:00 ska jag se Partaj. Men vad ska jag göra innan dess.. kanske reblogga lite på tumblr och lyssna på bra musik
16 sep, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte, haha, men exakt så ser jag ut. 16 sep, 2012 18:43 |
|
Lucy och Rose
Elev |
16 sep, 2012 18:46 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag måste laga mat. Jag vill inte laga mat. :c
without something there is no nothing 16 sep, 2012 18:48 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Li: är du bra på att laga matJag måste laga mat. Jag vill inte laga mat. :c 16 sep, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen