@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenrir
Elev |
16 sep, 2012 18:12 |
|
M4L13
Elev |
jag vet inte hur, men jag skar mig på läppen med våran vassaste masahirokniv :<
det gör ont och blöder, wäh
16 sep, 2012 18:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 18:25
|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EMELESEL: MEN VAFAN DÅ! D: harrypotterr MEN NU TOG JAG DOM! Oops.... Mmmm goda C. 16 sep, 2012 18:14 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? Du förvirrar mig. OCH ALLA OMKRING DOM HATAR DARIN HÅLL KÄFTEN DARIN jag hatar darin Som en komedi och en skräckfilm på samma gång! mina damer och herrar darin har just vunnit VM i mest politiska korrekt uttalande nånsin HURRA FÖR DARIN! Jag sjunger låtar som är icke-orginella och som inte tillför världen någonting, JAG SUGER jag ska köpa flygbiljetter till dig, din tandställningsfjant money for nothing, money for nothing... ![]()
16 sep, 2012 18:14 |
|
joel9324
Elev |
16 sep, 2012 18:16 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 18:21 |
|
Fenrir
Elev |
16 sep, 2012 18:23 |
|
Afturelding
Elev |
16 sep, 2012 18:24 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Afturelding: mm vad gottJag bakar bullar. Hela köksbordet är fullt redan nu och jag har tre plåtar kvar... 16 sep, 2012 18:25 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Afturelding: mm vad gott Jag bakar bullar. Hela köksbordet är fullt redan nu och jag har tre plåtar kvar... Ja, det luktar jättegott i hela lägenheten ![]() ![]()
16 sep, 2012 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen