@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? Du förvirrar mig. OCH ALLA OMKRING DOM HATAR DARIN HÅLL KÄFTEN DARIN jag hatar darin Som en komedi och en skräckfilm på samma gång! mina damer och herrar darin har just vunnit VM i mest politiska korrekt uttalande nånsin HURRA FÖR DARIN!
16 sep, 2012 18:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Nu ska jag gå på toaletten, och sen ska jag äta spaghetti med köttbullar c: Jag ska äta Hamburgare till kvällsmat! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 18:06 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 18:07 |
|
Tvilling
Elev |
omg, jag skapar en ny Hungerspels ff; http://mugglarportalen.se/forum.php?topic=24304
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 18:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: PÅ HOGWARTS FINNS DET INGEN CYKEL, CYKEL, CYKEL! PÅ HOGWARTS FINNS DET INGEN CYKEL, CYKEL, CYKEL! ÄLSKAR PUSSYCAT DOLORES! ♥ ♥ 16 sep, 2012 18:09 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: PÅ HOGWARTS FINNS DET INGEN CYKEL, CYKEL, CYKEL! PÅ HOGWARTS FINNS DET INGEN CYKEL, CYKEL, CYKEL! ÄLSKAR PUSSYCAT DOLORES! ♥ ♥ JA OCH JAG LYSSNAR PÅ SKIVAN NU!
16 sep, 2012 18:09 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? Du förvirrar mig. OCH ALLA OMKRING DOM HATAR DARIN HÅLL KÄFTEN DARIN jag hatar darin Som en komedi och en skräckfilm på samma gång! mina damer och herrar darin har just vunnit VM i mest politiska korrekt uttalande nånsin HURRA FÖR DARIN! Jag sjunger låtar som är icke-orginella och som inte tillför världen någonting, JAG SUGER
16 sep, 2012 18:10 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer att tänka på låten "Jag har en cykel, en cykel som är blank..." Hatar den låten verkligen. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 18:10 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? Du förvirrar mig. OCH ALLA OMKRING DOM HATAR DARIN HÅLL KÄFTEN DARIN jag hatar darin Som en komedi och en skräckfilm på samma gång! mina damer och herrar darin har just vunnit VM i mest politiska korrekt uttalande nånsin HURRA FÖR DARIN! Jag sjunger låtar som är icke-orginella och som inte tillför världen någonting, JAG SUGER jag ska köpa flygbiljetter till dig, din tandställningsfjant
16 sep, 2012 18:11 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen