Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
21 mar, 2014 15:50 |
|
Katla
Elev |
Måste säga actionfilm, fastän de oftast är astråkiga p.g.a. hatar verkligen skräckfilm.
♏︎ 21 mar, 2014 20:23 |
|
Elin Lovegood
Elev |
22 mar, 2014 09:29 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är inte alls särskilt mycket för skräckfilmer. Fattar inte grejen med dem. Actionfilmer kan vara rätt bra ibland (även om det finns många skitfilmer i den genren också). ;-)
Resultat i frågan "skräckfilm eller actionfilm?": 16-8 till actionfilm! Obs! Ny fråga i första inlägget! 22 mar, 2014 14:26 |
|
Borttagen
|
Jag har inte hål i öronen, men jag tycker att örhängen allmänt är finare än ringar ^^
22 mar, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Örhängen!
EDIT: Kan ju motivera varför också kom jag på! Jag tycker örhängen syns mer och bidrar till helhetsintrycket på ett annat sätt. Jag har många fina och roliga örhängen och jag tycker om känslan att ha dem i öronen. Dessutom är de inte lika laddade som ringar kan vara. Enda gången jag haft på mig ring bara för att vara lite fin trodde folk att jag förlovat mig. Jag har inte haft ring sedan dess. 22 mar, 2014 16:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-03-22 kl. 20:09
|
|
Dream
Elev |
Örhängen! Har i ett år nu sagt till mig själv att önska mig gulliga djurörhängen till min födelsedag/julen, men jag glömmer alltid
22 mar, 2014 16:56 |
|
stellaa
Elev |
hmmmm
får nog säga örhängen! använder aldrig ringar, men jag tycker det är väldigt fint med ringar. örhängen använder jag dagligen ![]() 22 mar, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Har inte hål i öronen så får väl säga ringar
22 mar, 2014 17:53 |
|
Salem
Lärare |
22 mar, 2014 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen