@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
viktor - Danke betyder tack på tyska :3
16 sep, 2012 17:50 |
|
Tuggrus
Elev |
JAG HAR SPRÅKVALSÅNGEST, HELP ME!
MUMS! 16 sep, 2012 17:50 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? 16 sep, 2012 17:51 |
|
Tuggrus
Elev |
Knappnytt! Har ni inte sett knappnytt?
MUMS! 16 sep, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 17:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE SAMMA HÄR eller något ♏︎ 16 sep, 2012 17:53 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: ah på det viset ( som du kanske har märkt så är jag inte så bra på tyska viktor - Danke betyder tack på tyska :3 16 sep, 2012 17:57 |
|
EMELESEL
Elev |
harrypotterr MEN NU TOG JAG DOM!
16 sep, 2012 17:58 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 17:58 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: juts det wut Skrivet av Ginnyy: INTRESSEKLUBBEN HAR SPRÄNGTS AV ÖVERBELASNING NEJ NEJ MCDONALD'S SA JAG JU FÖR HELEVETE wut? Du förvirrar mig. OCH ALLA OMKRING DOM HATAR DARIN HÅLL KÄFTEN DARIN jag hatar darin
16 sep, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen