@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG ÄLSKAR TOBLERONE
16 sep, 2012 17:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: när börjar x-facor? missade förra avsnittet för det gick tydligen på en måndag.. 20:00 börjar det alltid. okej det är väl bara på söndagar framöver? yes, det är det ![]()
16 sep, 2012 17:25 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Nejdå Skrivet av viktor: vad ska du äta till fikat?? Vet inte riktigt än. Det är min kompis som skulle baka, så det lär bli äppelpaj eller chokladkakor xD[/ vad gott själv har jag precis ätit kladdkaka 16 sep, 2012 17:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 17:34
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: när börjar x-facor? missade förra avsnittet för det gick tydligen på en måndag.. 20:00 börjar det alltid. okej det är väl bara på söndagar framöver? Ingen aning... xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
Men ge mig fika D:
16 sep, 2012 17:26 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Yeeeeeees? O.o och nu skickar vi massa meddelanden till henne. mohahahaha. anna hämden är ljuv u know. Ey, vem var det som skulle packa? O.O ERKÄNN DU VILL BLI AV MED MIG D: vaddå packa?! O.O ok jag är ganska klar...i think. jag fick ett sådant behov att gå in på mugglis och säga att conflate är stygg. Fuuuuuu o.o 16 sep, 2012 17:27 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 17:36 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok vad vill du ha?? Men ge mig fika D: 16 sep, 2012 17:37 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Conflate: Skrivet av EMELESEL: Yeeeeeees? O.o och nu skickar vi massa meddelanden till henne. mohahahaha. anna hämden är ljuv u know. Ey, vem var det som skulle packa? O.O ERKÄNN DU VILL BLI AV MED MIG D: vaddå packa?! O.O ok jag är ganska klar...i think. jag fick ett sådant behov att gå in på mugglis och säga att conflate är stygg. Fuuuuuu o.o Jahajaa.. xd Love u too.. ♥
16 sep, 2012 17:38 |
|
Tvilling
Elev |
Funderar allvarligt på vilken av mina fanfictions jag ska skriva på. Vill skriva på alla, men har inte tid eller lust att jobba med alla samtidigt. D:
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen