@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: kul för dig Skrivet av Solkatten: Åh, längtar till X Factor ikväll! ♥ min kompis kusin kommer vara med idag! :'D 16 sep, 2012 17:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh, längtar till X Factor ikväll! ♥ min kompis kusin kommer vara med idag! :'D Tror att en kille som går/gick på min skola ska vara med ikväll. Har ingen som helst aning om vem han är men heter typ Julle och rappar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 17:15 |
|
Conflate
Elev |
16 sep, 2012 17:15 |
|
EMELESEL
Elev |
Yeeeeeees? O.o och nu skickar vi massa meddelanden till henne. mohahahaha. anna hämden är ljuv u know. 16 sep, 2012 17:17 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Yeeeeeees? O.o och nu skickar vi massa meddelanden till henne. mohahahaha. anna hämden är ljuv u know. Ey, vem var det som skulle packa? O.O ERKÄNN DU VILL BLI AV MED MIG D:
16 sep, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 17:19 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 17:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Pixie: när börjar x-facor? missade förra avsnittet för det gick tydligen på en måndag.. 20:00 börjar det alltid. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 17:21 |
|
Fenrir
Elev |
We should take a walk someday
Dream about what we could've been But I don't wanna leave this place No faith in Brooklyn ♪ ♫
16 sep, 2012 17:22 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Pixie: när börjar x-facor? missade förra avsnittet för det gick tydligen på en måndag.. 20:00 börjar det alltid. okej det är väl bara på söndagar framöver?
16 sep, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen