Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
19 mar, 2014 16:10 |
|
Dream
Elev |
actionfilm, jag är inte så skräckig av mig egentligen. Det enda"läskiga" jag tittar på är supernatural hehe. Action kan vara lite väl tråkigt ibland, det jag kan tycka om är typ spiderman/x-man om det räknas? XD
19 mar, 2014 17:07 |
|
Borttagen
|
Actionfilm, de brukar ofta ha en bättre handling och jag tycker det är meningslöst att titta på en film som är skapad att skrämma upp mig
19 mar, 2014 17:09 |
|
Borttagen
|
Actionfilm. Är inte så rädd av mig, och har hitintills sett en enda skräckfilm som skrämt mig. Tycker inte om skräckfilmer som inte skrämmer mig, det förlorar poängen lite ^-^
19 mar, 2014 17:13 |
|
Shaana
Elev |
19 mar, 2014 18:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Actionfilm! (Bilfilmerna räknas in i den kategorin ♥)
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 mar, 2014 19:19 |
|
Torazu
Elev |
20 mar, 2014 01:27 |
|
baramin
Elev |
Skräckfilm ♥ avskyr action.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 20 mar, 2014 09:07 |
|
Borttagen
|
action!
20 mar, 2014 15:35 |
|
Hermione. Granger
Elev |
21 mar, 2014 10:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen