@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Ajajajuh, jag har läst för mycket på min mobil. Mina ögon är helt suddiga o.o 16 sep, 2012 14:31 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Så det finns?Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning bananläsk.... o.o jag har ingen aning om vad grön fanta smakar som, men det står cream soda på den så... jah xd Omg. Jag måste köpa. Var kan man köpa det?! där --> [2012-09-13 19:57:14] Kady: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡? ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 16 sep, 2012 14:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 14:33
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Spiderpig: I wonder that toooooooooooo O_OSkrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Så det finns?Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning bananläsk.... o.o jag har ingen aning om vad grön fanta smakar som, men det står cream soda på den så... jah xd Omg. Jag måste köpa. Var kan man köpa det?! 16 sep, 2012 14:33 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: I wonder that toooooooooooo O_O Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: Så det finns?Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: O________OSkrivet av Borttagen: Skrivet av Spiderpig: Oh jag gillar gröna elefanter! Jag är en grön elefant som heter Grönfant! och jag gillar grön fanta 8D eheheheh Jag gillar choklad och bananläsk. Den är grön, av nån anledning bananläsk.... o.o jag har ingen aning om vad grön fanta smakar som, men det står cream soda på den så... jah xd Omg. Jag måste köpa. Var kan man köpa det?! *springer runt och letar* ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 16 sep, 2012 14:34 |
|
Tvilling
Elev |
Faller I Faller A Faller Alla
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 16 sep, 2012 14:34 |
|
Pixie
Elev |
16 sep, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
hej pixie
min kaktus får aldrig nåt vatten det är pappas jobb att vattna den 16 sep, 2012 14:36 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: hej pixie min kaktus får aldrig nåt vatten det är pappas jobb att vattna den det är ju kul att vattna kaktusen. DAGENS ROLIGA MINUT LIXOM!
16 sep, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
16 sep, 2012 14:38 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Ojdå.Skrivet av Borttagen: hej pixie min kaktus får aldrig nåt vatten det är pappas jobb att vattna den det är ju kul att vattna kaktusen. DAGENS ROLIGA MINUT LIXOM! Kanske borde testa då det är roligare om man har en spruta man sprutar med
16 sep, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen